Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ponyparadijs schreef:Dat pendelen is een ingewikkelde materie.
Wat ik bedoel is dat de pendel je de geslachten van je toekomstige of reeds gekregen kinderen kan vertellen.
Vriendin 1 werd gependeld 1ste een jongen vervolgens bleef hij stil hangen. Ze had al een jongen
Vriendin 2 werd gependeld 1ste een meisje (deze heeft ze al) 2de een jongen vervolgens bleef hij stil hangen.
Vriendin 3 werd gependeld 2x een meisje heeft nog niets.
Ik werd gependeld en de pendel bleef stil staan. Ik heb dan ook absoluut geen kinderwens
Cemlys schreef:ponyparadijs schreef:Dat pendelen is een ingewikkelde materie.
Wat ik bedoel is dat de pendel je de geslachten van je toekomstige of reeds gekregen kinderen kan vertellen.
Vriendin 1 werd gependeld 1ste een jongen vervolgens bleef hij stil hangen. Ze had al een jongen
Vriendin 2 werd gependeld 1ste een meisje (deze heeft ze al) 2de een jongen vervolgens bleef hij stil hangen.
Vriendin 3 werd gependeld 2x een meisje heeft nog niets.
Ik werd gependeld en de pendel bleef stil staan. Ik heb dan ook absoluut geen kinderwens
Dus als hij 10 alle kanten opgaat heb je pech haha
XshaartjeX schreef:Oo wat leuk tinniie was jouw merrie nu ook rond 13 april uitgerekend?
Je zou haast hopen dat ze nog even wachten met dit weer
Tinniie schreef:XshaartjeX schreef:Oo wat leuk tinniie was jouw merrie nu ook rond 13 april uitgerekend?
Je zou haast hopen dat ze nog even wachten met dit weer
Ja 13 april uitgerekend, dag 325 vandaag. Op die dag is ze vorige keer bevallen.
Ze loopt ook al 3 weken met een bomvol uier dus ik denk niet dat ze het nog heel lang gaat rekken, hoewel ze dat idd misschien beter wel zou doen met zo'n weer.. Echt storm hier!