Hoe is het vandaag gegaan met de animalintex?
Ik duim verder!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sientje schreef:marleen_usar schreef:He bah waarom nou, maar wel allemaal positief blijven hoor, dit is gewoon een kleine terug val.
Bij het lezen van je post (en ook de eerdere) verbaas ik mij over meerdere dingen, maar zal er 2 uitlichten.
1. Hoe kun en hier dit zo stellig te posten, zonder veulen in kwestie ooit te hebben ontmoet, en zonder diergeneeskunde te hebben gestudeerd?
2. Kennelijk heb jij het veulen vanaf foto's behandeld, meende je vanalles te 'lezen' en te moeten 'behandelen'. En dan komt dit als een verrassing voor je? Hoe kan dat dan?
3. Je zou met je post TS die voor alles open staat, valse hoop kunnen geven. Dat zou ik heel kwalijk vinden. Heb je daar al eens bij stil gestaan?
Ik heb je berichten in dit topic nagelezen, en krijg het gevoel dat jij jezelf probeert te profileren. Dat vind ik erg ongepast. Er zal echt meer zijn tussen hemel en aarde. Maar houd dat voor jezelf, help de TS en dat veulen, zwijg er verder over en probeer niet stiekum tóch via al je posts op dit forum alsnog klantjes te werven...