Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 00:26

Jeetje, TS, want ontzettend klote dat het weer minder goed met Luna gaat! De berichten waren zo positief ;(
Hoe is het vandaag gegaan met de animalintex?

Ik duim verder!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 00:36

Oei dat is helemaal geen goed nieuws dan zeg, wat vervelend is er nog homeopathie misschien mogelijk? nou hoorde ik pas dat teatree oil goe spul schijn te wezen misschien voor enige verlichting die gene vertelde me dat zelfs een wespensteek die goed zeer doen na ongeveer een kwartier dan geen pijn meer doen. ja als een klein hoop puntje kan je het proberen. meid ik vind het heel erg voor je.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 08:20

Sientje schreef:
marleen_usar schreef:
He bah waarom nou, maar wel allemaal positief blijven hoor, dit is gewoon een kleine terug val.

Bij het lezen van je post (en ook de eerdere) verbaas ik mij over meerdere dingen, maar zal er 2 uitlichten.

1. Hoe kun en hier dit zo stellig te posten, zonder veulen in kwestie ooit te hebben ontmoet, en zonder diergeneeskunde te hebben gestudeerd?
2. Kennelijk heb jij het veulen vanaf foto's behandeld, meende je vanalles te 'lezen' en te moeten 'behandelen'. En dan komt dit als een verrassing voor je? Hoe kan dat dan?
3. Je zou met je post TS die voor alles open staat, valse hoop kunnen geven. Dat zou ik heel kwalijk vinden. Heb je daar al eens bij stil gestaan?

Ik heb je berichten in dit topic nagelezen, en krijg het gevoel dat jij jezelf probeert te profileren. Dat vind ik erg ongepast. Er zal echt meer zijn tussen hemel en aarde. Maar houd dat voor jezelf, help de TS en dat veulen, zwijg er verder over en probeer niet stiekum tóch via al je posts op dit forum alsnog klantjes te werven...

_/-\o_
Amen!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 08:36

De discussie wel of geen alternatieve hulpmiddelen (mensen met een gave) mag nu wel in een ander topic verder gaan hoor... Ik heb niet zo veel aan deze informatie.

Ik zag Luun net door de wei huppelen met Olivier. :+:

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:52

Zo Giolli, ik ben het helemaal met je eens meis! Je doet het supergoed en hebt vast geen behoefte aan dit soort discussies. Jouw eigen gevoel geeft meestal het juiste aan, jij kent Luna het beste!
Succes!

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:59

Hoe is het gisteravond/vannacht gegaan met de animalintex Giolli? Bleef het nu wel zitten?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 10:31

Ik heb dat gisteravond niet gedaan omdat ik geen hulp had met omdoen. Vanavond hoop ik dat mijn broer kan heloen....

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:38

Ik heb net het hele topic doorgelezen..

Wat een ellende, voor jou, en voor je mooie kleine veulen..

Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek word van alle adviezen en meningen die gegeven worden, het feit dat je jezelf moet verdedigen als je iets niet wilt, en dat je gevoel met je op de loop gaat als je uit die tientallen mogelijkheden er een aantal uit moet pikken met de gedachte erachter dat het misschien wel averechts werkt..

Heel veel sterkte met je knappe meid, ik hoop dat ze 10 keer sterker uit deze terugval komt..

Ik blijf volgen en volg je ook via FB!

Diaantjev

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:44

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:16

Moderatoropmerking:
TS heeft zelf gekozen om ook andere methodes te gebruiken. Dat is haar eigen keuze geweest. De discussie wat over andere methodes graag liever in een ander topic op het gedeelte van Bokt waar dit hoort.

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:10

Ik voel aan mijn water spanning hier, veel spanning............... :brr:

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 17:02

Lisa... ik begrijp je niet ?

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:54

Mijn 'wondermiddel' is groene klei.Makkelijk aan te brengen en niet duur.Werkt erg ontgiftend en helend.Eén van mijn veulens heeft een poos met zo'n 'pootje' rondgelopen.Daar is uiteindelijk een heleboel pus uitgekomen(dankzij de klei denk ik(?))
Persoonlijk denk ik dat je beter een keuze kan maken: pijnstillers en opsluiten OF buiten zonder pijnstiller.Ze is nu waarschijnlijk te veel aan het forceren.Het is erg zielig,een hinkend veulen,maar je hebt geen andere mogenlijkheid haar duidelijk te maken het wat rustiger aan te doen.

Sterkte :(:)

Daphne1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 19:45

Hoi Giolli,
Een stille meelezer hier, heftig zeg! Ik wens je heel veel sterkte!

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:05

Giolli schreef:
Lisa... ik begrijp je niet ?

Dat was een grapje naar de moderator

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:40

Is het gisteren nog gelukt met het bandageren met animalintex? Succes ermee.

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:26

hee hoe gaat het nu met je paardje??
tot wanneer heb je nog AB??

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:57

ben ook wel benieuwd hoe het is met luna giolli? moet ze ook nog terug voor controle?

sasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:03

Ik ben net klaar met lezen van het hele topic, en ik wou even zeggen dat ik heel erg met jou en je paardje meeleef! Heel veel beterschap en ik hoop dat het allemaal goed komt!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 23:25

ja tis een lastig iets. Die groene klei weet ik ook van dat het goed werkt maar omdat het hard is volgens mij vraag ik me af of dat nog voldoende kan doen, maar misschien wel iets.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:47

Oei, al lang geen update van TS. Hopelijk betekend dat niets slechts....ik duim nog steeds met je mee.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:49

2 dagen geen update, dat valt wel mee toch.
Misschien is ze gewoon druk.. :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 12:20

Updatje..
Het gaat goed met Luun. Ik heb haar PS omlaag gedaan en ze heeft soms momentjes dat het haar echt zeer doet, maar net als wat jullie zeggen... Zo kan ze zelf even aftasten tot waar ze kan gaan. Ze blijft natuurlijk een jong veulentje en daardoor gaat ze soms helemaal uit haar plaat. Ze is nog zo klein. ;(
Haar been is niet dikker geworden, maar helaas ook niet geslonken. Ik blijf me zorgen maken, maar zolang het niet dikker wordt wacht ik rustig af.
Ik ben nog bezig met de AB tot volgende week. (In overleg met m'n DA) en de pijnstillers moet ik langzaam maar zeker afbouwen.
Ze is vrolijk, en vooral heel snel en brutaal.
Zal even wat foto'tjes uploaden.

Sommige mensen kwamen trouwens aan met dingen zoals groene klein, het punt is dat ik heel erg moet oppassen met wat ik er op smeer. Eigenlijk is water het beste, en de Animalintex mocht nog net. Haar onderhuid is zo beschadigt dat zodra het iets te sterk of aggresief zou zijn ik meer kon beschadigen dan me lief was omdat het zo gevoelig is. Dingen zoals klei etc. kan dus niet... Toch bedankt voor het meedenken. :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 12:24

Fijn om te horen !
Logisch dat ze af en toe flink uit haar plaat gaat, daar is het ook een jonge meid voor en ze zal, hoe raar dat ook klinkt, ook wennen aan de pijn.

Zo lang het inderdaad niet verergert, is er hoop !
Het is natuurlijk een niet goed doorbloed gebied en het heeft dan ook meer tijd nodig eer haar lijfje ook alles heeft opgeruimd, maar dat ze vrolijk is, is een goed teken !!

En nou foto's *-:)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 12:26

Maar zo te lezen heb je nog niet opnieuw de Animalintex geprobeerd? Dat zou echt zonde zijn want dat is echt zo'n krachtig middel en geeft ook zo veel verlichting. Echt doen meis, de moeite loont.