ik heb alleen mee gelezen en moet zegen je weet wat je doet. dus daar is niks mis mee.
en het komt zeker goed met Spirit. beter had hij het niet kunnen treffen .

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
griebels schreef:Was het niet een beter idee geweest om hem eerst naast de merries in het land te zetten, zoals ze met nieuwe paarden in een kudde ook doen?
Het is maar een idee hoor, waar je nu trouwens ook niet veel meer aan hebt..
Gelukkig accepteert je ruintje hem wel...
Zonnetje81 schreef:Je kan het gat in de speen van de kalveremmer groter maken alleen zal het er dan uitlopen als hij niet drinkt....
Zidore schreef:maikeltje schreef:Hallo, ik geef toch al aan dat ik nu even geen zin heb om 16 pagina;s door te worstelen maar dat ik dat morgen ofzo dan wel even doe?
Mindim, thnx voor de samenvatting
Hallo, als je daar geen zin in hebt, kom dan hier ook niet met je mening aandraven... die was wellicht anders geweest als je wél gelezen had
in de eerste 4 pagina's wordt al een hoop duidelijk bijv.:
maikeltje schreef:Goed dat het veulen opgevangen wordt maar er is wel een ding wat ik niet begrijp. Verschillende mensen hebben aangegeven een merrie te hebben en/of te kennen met melk. Waarom dan deze keuze? Een flessenveulen is niet echt ideaal en zou voor mij de allerlaatste optie zijn. Of heb ik iets over het hoofd gelezen?
Zidore schreef:maikeltje schreef:Goed dat het veulen opgevangen wordt maar er is wel een ding wat ik niet begrijp. Verschillende mensen hebben aangegeven een merrie te hebben en/of te kennen met melk. Waarom dan deze keuze? Een flessenveulen is niet echt ideaal en zou voor mij de allerlaatste optie zijn. Of heb ik iets over het hoofd gelezen?
ik doelde hier op