Heyyyy gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk maar toch. Super dat alles goed is verlopen. Enneh......toch een hengstje he :D. Ik ben heel benieuwd naar foto's van hem. We hebben er met zn allen zo lang op zitten wachten haha
Gefeliciteerd!!!! Net geen paasveulen meer MAAR wel fijn dat hij er eindelijk is! Hier nog niets (althans heb nog geen telefoontje gehad...), zal zo maar eens op stal gaan kijken en haar dan ook meteen vertellen dat er alweer een heel schattig veulen is geboren en dat ik ook wil!!!!
Van harte gefeliciteerd !! een hengstje wat leuk ! Veel geluk en kun je de kleur al een beetje inschatten ? Wat zul jij lekker slapen vannacht zeg haha
hey mama en zoon maken het goed!! Straks komt de DA het mesten wil nog niet echt lukken bij zoonlief,maar verder drinkt en slaapt goed en bokt al levendig door stal... Ga straks foto's uploaden.... Hou jullie nog even in spanning haha (nee, heb nu geen tijd moet mijn eigen zoonlief naar school brengen)
amazone77
Geplaatst: 26-04-11 08:27
EIN-DE-LIJK. gefeliciteerd!!!!!! zo ben ik ff blij dat ik mijn andere schoen ook niet hoef op te eten haha ben benieuwd naar de foto's,hij zal vast prachtig zijn.
Gefeliciteerd Eindelijk, lees al een tijdje mee en het duurde maar en duurde maar, maar gelukkig is er een gezond veulentje gekomen. Ben benieuwd na de foto's