Ik krijg hem ook niet? Mag ik jou linkje is Pauk??
Steefjevos
Geplaatst: 29-03-09 21:41
Hmz, hij doet het nog steeds niet. Raar, vanmorgen nog wel. Ik heb niets gedaan met mijn computer.. Ik laat mn vriend er wel even naar kijken... Is Kyra iedereen nog steeds aant foppen?
(ik heb verder nog geen barnalarm gehad, dus ook niet echt iets heel boeiends op de cams gezien, wie wel? Tot de volgende barnalarm )
Als die het op bron 2 ookniet doet dan is de cam gewoon vol.. Af en toe blijven proberen..
Ik mocht inderdaad wel een foto maken maar het had geen nut want ze spande alles weer aan.. Toch een uierfoto
Steefjevos
Geplaatst: 29-03-09 23:42
Kyra camera 1 en camera 2 doen het nog steeds niet bij mij. Misschien heeft iemand een link via welk pad hij/zij wél naar Kyra kijkt? Dan kan ikdat ff uitproberen.
Deze merrie is 5 april uitgerekend maar het afgelopen kwartier was ze ontzettend onrustig. Ook rollen en naar haar buik happen. Nu lijkt ze weer gekalmeerd. Misschien geeft haar lijf haar alleen maar een warming-up, maar het is de moeite om haar in de gaten te houden denk ik: http://www.marestare.com/cam.php?alias=mmquarter
Als de cams van bron 1 het niet doen, kun je een cam van bron 2 proberen. Zo is het geloof ik
Steefjevos
Geplaatst: 29-03-09 23:54
Pauk schreef:
via de hoofdpagina eronder klikken op bron 2, mocht je daar niet in kunnen is de cam gewoon vol
Dankje, hij doet het! Kan ik dat nog even mooi aanpassen in mn favorieten Dan naar mn bedje toe, morgen weer een lange dag! Veel succes met waken, ik krijg graag een sms via de belboom (ben er ook in opgenomen hoor) als het zover is Spannend!