Niet helemaal verwacht maar erg welkom : april : Lil miracles bonnie blue eyes x Het Veldhuis Don Diego de la Vega Juli : Weeme lets dun it x D&D's Painted Dandy of CB Juli : Bubbles lets dun it x D&D's Painted Dandy of CB
en nog eentje erbij: mangalaraga marchadore merrie, Delicia von Hagenhof is 12 mei uitgeteld van Manolito da Estrela Nova, beide ouders zijn bruin. Verwacht word bruin met een kans op vos.
Mijn paard is 11 april uitgeteld. De vader van het veulen is Sirel.
stunning
Geplaatst: 10-03-10 15:42
Zojuist te horen gekregen dat mijn paard ook drachtig is . Weet niet precies wanneer ze uitgerekend is, maar moet nog maximaal een maand . Stunning - Donja (ouders onbekend) X Palomino hengst (ouders onbekend) - Uiterlijk 10 april
Mijn paard is niet drachtig, ze was uitgerekend op 12 juni 2010, en is gust. Mijn paard is Ramina (v. Camus) en ze was gedekt door IPS United. Jammer maar helaas. Ik denk dat ik dit jaar toch voor een andere hengst ga, nl. Uphill (v. Oscar). Laat het nog weten als het lukt !
annemieke82
Geplaatst: 11-03-10 19:42
annemieke 82 paard talieta van welcome draagt een jazz veulen en is uitgerekend in mei ben erg benieuwd, ze doet t goed