Haarballen zijn rare dingen... wel interessant om dat allemaal zo te lezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

FennekeR schreef:Artikel is zeker interessant [*olduser*]....... ik heb de uitgeprintte versie net aan Ben gegeven en misschien wil de DA het ook wel lezen.

Ik ben er niet bang voor maar een lekker gezicht vind ik het niet

Dana01 schreef:wat een leukerd

Wilma schreef:Zeker weten dat het een spin is? Beweegt zich inderdaad wel verdacht voor een pluk stof haha, wat is het voor één, vogelspin? He is HUGE!!
Wilma schreef:Zeker weten dat het een spin is? Beweegt zich inderdaad wel verdacht voor een pluk stof haha, wat is het voor één, vogelspin? He is HUGE!!

19 jaar is wel een hele mooie leeftijd. 
ThePast03 schreef:Wilma schreef:Zeker weten dat het een spin is? Beweegt zich inderdaad wel verdacht voor een pluk stof haha, wat is het voor één, vogelspin? He is HUGE!!
Hij (of zij) lijkt zo groot omdat die vlak oor de lens zit.
Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik meer op die spin zit te letten dan op de merrie....
Whiz, er zit ook echt een spin hoor, ik zie af en toe duidelijk pootjes bewegen.

..ik weet ook wat het is, wij hebben toen ook onze kat op bijna 19 jarige leeftijd in moeten laten slapen...misschien is het een troost om te bedenken dat hij een mooi leven heeft gehad... 
sandorra schreef:Dank je ThePast03.
Je weet het dat het een keer gaat gebeuren. maar nu zo plotseling.
Sinds gisteren ziek. Was woe avond door de hond van de buren gegrepen, do dierenarts. Pijnstilers gekneusde ribben. leek beter te gaan. Gisteren ziek overgeven niet meer lopen vandaag en gisteren zijn mandje niet uit geweest. Heel klein beetje water gegeven.Kwam er ook weer uit.
Hij was op. misschien als hij niet gegrepen was dan was hij er nog wel geweest. Zo kranig en sterk. Zo stijf als hij ook was.
Hij speelde zelfs nog met muisjes (speelgoed)