@ Borderdan.. Dikke merrie

@ Amandakè.. Hengstig.. Komt dat vaak voor bij drachtige merries? Kan dat ook als ze nog nooit hengstig zijn geweest tijdens een dracht?
@ Borderdan.. Ik heb de uierfot's gezien.. Maar die zien er toch goed uit hoor.. Veel uier of veel speen hoeft niet altijd.. Ze kunnen er zo naast liggen..
@ Tienn.. Jellie ziet er goed uit.. Leuke namen? Ik zit net als jij met de N.. Vreselijk he.. Mijn vader wil Nandjuuk.. Misschien een idee..

@ Frenia.. Angel ziet er goed uit... Schiet al lekker op! Verharen klopt hoor! Ik heb geleerd dat merries eerst verhaard zijn voor ze veulenen. Terwijl daar toen de 1e merrie al in februari veulende.. Maar die was ook zo goed als uit haar wintervacht..Het zou mijn 1e bevalling worden die ik meemaakte, dus ik poetsen poetsen.. Ik wilde haar wintervacht er heel snel af, want dan zou het veulen vast snel komen

Tinkerbell ziet er ook goed uit!
@ Quirinake.. Ook je merrie in de bevallingsstal.. Lekker he! Wat voor camera heb je gekocht?
@Jennyk.. Sterkte!
@ Maseike.. Je merrie lekker thuis, wordt ook wel meer stress hoor.. Maar heerlijk dat je het zo mee kan maken!
@ Holliebollie.. Ze wordt lekker dik!
@ Dreeke.. (Afkloppen) Geen pleeborstel hier!
@ Holliebollie.. een week later kwa uitgerekende datum? Dan is de kans wel groot dat het er tegelijk aankomt

@ Pretty.. 4 veulens.. Leuk!!
@ Naomi_s.. 17 veulens

@ Dreeke.. Mooi buikje.. Geloof me.. Het lijntje komt echt wel weer goed
@ Mazzel-meid.. Volgens mij zit daar echt wel wat in!
@ borderdan.. Wat is ze mega! Nog steeds geen veulen.. Agh ja.. Het komt zodra het er klaar voor is..
@KootMiraDrum.. Een buik met een paard eraan.. Jeetje hoe lang moet die nog?
@Amanda_Kiony.. Ik vind het juist heel goed! Je heb gedaan wat je het beste leek en dat is toch juist goed? Vlaardingen is hier niet eens zo ver weg..
@ Cubalibre..Wordt ook al een lekker buikje!
Ik heb gelezen dat meerdere dames last hebben van hun hormonen.. Gelukkig maar.. Ik dacht al: "Wat heb ik gekocht" Maaar.. Volgens de oude eigenaar wordt het een merrie als ze zo doet..Dus ik duim!