Gefeliciteerd allen met jullie veulentjes! Een ware babyboom ineens
Muronia.., ontzettend veel sterkte met dit onwijs grote verlies. Ik vind het knap dat je het allemaal al zo snel met ons hebt gedeeld. Het was een knap ventje.
Nu is het nog laat. Da is net weg. Nageboorte zat goed vast maar is er af. Ze heeft nog wel een spuit gehad tegen koliek. Da was erg gecharmeerd van het veulen. En grapte nog “ zou ie wel groot genoeg worden” Merrie is 1.74m Vader is McLaren
Ik zit nu in Canada, ik kan ook meekijken. Het is hier nu half 9 ‘s avonds
_Jelske
Geplaatst: 18-03-25 06:38
nieky1993 schreef:
_jelske hoe gaat het met je merrie daar? Al vorderingen?
Toevallig had ik gisteren vergadering met de mensen waar de merrie staat (over heel iets anders overigens) en toen werd mij gisteren avond verteld dat ze met een wassend uier stond en dat - zoals ik al verwachtte met het warmere weer het veulen er toch aan zit te komen.
Gefeliciteerd met jullie hengstenveulen!
@Sabbuh: wat een wolk van een veulen!
@baudyh: gefeliciteerd! Wat een leukerd hebben jullie daar ook ontvangen!
@Phileine83 das een flinke! Is dit haar eerste veulen?
Mag ik even tromgeroffel?
EEN MERRIE Moeder is nog erg beschermend maar bevalling ging helemaal volgens het boekje. Nageboorte kwam er goed af, veulen stond zo vlot dat degene die de begeleiding deed precies te laat was met filmen. Drinken doet ze ook al goed.
Mooi, hoogbenig veulen en het lijkt goed in elkaar te zitten. Strakjes na het ontbijt gelijk die kant op.