Twinklebel hoe gaat het nu met je merrie? Heftig, zo'n kies operatie en helemaal balen als ze dan ook nog afbreken. Hopelijk gaat het weer wat met haar.
Roxy ziet er super uit zeg! Zit lekker in haar velletje

. Inderdaad 2 verschillende buiken lijkt het wel.
Tooske al op de helft, jeej, dat gaat de goede kant op dus

Die heeft al een beste buik zeg Sjintoo, en dan moet ze nog zo'n eind.
welkom terug Linda, jouw merrie's hebben nog niet zo'n lange wintervacht, dat is wel prettig. Suzie krijgt zo'n mega lange vacht.
pradadaan nu heb je in ieder geval zekerheid met haar. Was aan de ene kant natuurlijk wel een hele toffe verrassing geweest als het toch zo was.
Suus is inmiddels over de 160 dagen (162 om precies te zijn). Ze moet nog wel wennen eraan dat ze 's nachts alleen in de stal staat (die deelde ze met Helga), maar ze is flink. Ze kletst tegenwoordig heel veel met me (hinniken), echt heel schattig. Ik heb het gevoel dat ze wat meer toenadering zoekt bij mij nu Helga er niet meer is. Ze staat natuurlijk overdag wel samen met haar paardenvriendinnen en op stal kan ze ook contact met hen maken door de tralies, maar het is toch anders als je normaal samen met een andere pony in 1 stal staat. Ze heeft wel echt zeeën van ruimte nu daar, mooie veulenstal straks.
[ [url=m/uZdp44.jpg]Afbeelding[/url] ]