Wat een knapperd Vulina! Volgende keer een foto in zijn geheel

Neon, leuk om te zien zo een filmpje! Gooooh, doet me nog meer zenuwen krijgen naar volgend jaar.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CubaLibre schreef:Ik kom met 2,5 terug als het goed is, heb nog een 4 jarige in Nederland staan
Neon en ik kennen elkaar alweer n tijdje maare..... dat van die steen hé, dat heeft ze dan weer niet aan manlief doorgegeven
Vesceron schreef:Cynthia, als Jazz geen beeb mag ontvangen en jij krijgt een SB hengst dan is ‘ie verkocht!!![]()
Ik zweer dus bij Crimpenerwaerd, wat jij hebt bij Delta, heb ik daar. Zo meedenkend en betrokken![]()
De voorrijkosten bij hen zullen misschien niet heel anders zijn, zou ik even moeten checken, maar dat pakket is wel voordelig zeg maar
Neonlight schreef:Ik moet ook nog eens een datum prikken om te scannen, ik scan meestal rond de 6 weken pas weer. Heb ze ook niet meer hengstig gezien, maar dat laat ze maar slecht zien. Net gekeken, vandaag (woensdag) op 41 dagen, toch maar eens bellen of ze donderdag of vrijdag gescanned kan worden.
Vientje schreef:Ja staleigenaar zei al "Dat was er eentje tussendoor op de keukentafel"