Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrthee_ schreef:[ Afbeelding ]
Achteraanzicht van Liberty op 172 dagen..
Wat mij opvalt is dat ze wel hele dikke billen krijgt haha. Normaal is ze van achter een stuk slanker.
[ Afbeelding ]
En van de zijkant. Baby speelt behoorlijk in de buik volgens mij, de ene dag ligt de buik lager dan de andere dag.
En ik moet denk ik een grotere deken gaan kopen, haar buik begint nu al bijna onder de deken uit te komen met de singel riemen al bijna op het loste..
Diane_Basje schreef:Sterkte Marije... wat ergMyrthee_ schreef:[ Afbeelding ]
Achteraanzicht van Liberty op 172 dagen..
Wat mij opvalt is dat ze wel hele dikke billen krijgt haha. Normaal is ze van achter een stuk slanker.
[ Afbeelding ]
En van de zijkant. Baby speelt behoorlijk in de buik volgens mij, de ene dag ligt de buik lager dan de andere dag.
En ik moet denk ik een grotere deken gaan kopen, haar buik begint nu al bijna onder de deken uit te komen met de singel riemen al bijna op het loste..
Over dikke billen gesproken, mijn merrie heeft haar 1e veulen op 9-jarige leeftijd gekregen. Ik vond pas na de bevallig haar figuur pas 'af', zeker haar kont.
Mijn 3,5 jarige is nu drachtig van haar 1e veulen, ik hoop ook dat ze een mooiere kont krijgt na de geboorte van het veulen.