Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Caily schreef:Je hebt toch van die kaartjes voor in de laptop met draadloos netwerk? Dus als je stroom hebt en een (geschikte) camera in de stal, naar de laptop moet hij online kunnen toch? Of denk ik nu te simpel?
Caily schreef:Dongel, dat bedoelde ik idd. Maar Fotsy haalt mijn simpele droom helaas uit de lucht. Moet tegen die tijd maar eens met de staleigenaren praten erover. Of over een tentje, kan ook natuurlijk
met de hals erop uitdagen en gisteravond was het echt bijna vechten met de kudde-ruin. En dat terwijl ze de laatste maanden juist zo lief was...
heb het gevoel dat ze al minder chagrijnig is weer en weer meer lief zoals eerst, maar even afwachten nog. Ook lijkt ze minder dik omdat de echte hardheid van de buik weg is, de spanning die erop stond. Misschien voelt ze zich daardoor ook beter. Iemand hier in het topic zei al dat het bij haar merrie na 3 maanden ineens weg was (harde buik) en dat klopt dus precies.
Yellomofoon schreef:Oei heb precies iets gemist over Set. Was ze niet in orde?
maar ze had de eerste 3 maand een hele harde buik en deed heel boos als ik er aan zat. Ook was ze al heel erg snel dik. Nu is de harde buik weg en lijkt haar humeur meteen beter! Ook lijkt ze minder bol. Iemand hier zei al dat het bij haar merrie na 3 maanden over was met de harde zwangerschapsbuik. Yellomofoon schreef:Leuk zo'n camera. Ik zou het ook graag willen via mobiel netwerk, maar dat moeten we eerst nog uitzoeken en kijken of het wel mag/gaat op stal.
Hier minder nieuws trouwens, onze kleinste/jongste (Knoxx) is deze nacht om 20 voor 1 opgenomen in de kliniek. Hij had koliek en brak door alle pijnstilling door. Hij is aan het nippertje ontsnapt aan een operatie en staat daar nu in observatie, maar mag waarschijnlijk morgen al terug naar huis... Oef!