1. Het birth alarm het weer niet doet, staat alweer zonder beltegoed (Vandaar dat ik zo lekker sliep vannacht) 2. Het hier af en toe regent. 3. Het toch elke keer weer een strijd is haar buiten te krijgen dus laten we haar vandaag maar even een dagje binnen staan
Cynthia, die spenen he....... kijk, ik ben gewend aan die van Mira, die naar buiten gaan wijzen en mega worden, maar als Daisy al eerder idd met kleine spenen een veulen heeft gevoed... Maar zo te zien staat er wel flink spanning op.
Ja, volgens mij wel. Dais heeft een soort wratachtig ding op haar uier zitten. Ik weet dat haar vorige veulen die makkelijker te pakken kreeg dan haar speen Er staat echt veel spanning op, hij is gewoon vierkant en afgeplat aan de onderkant, heel anders dan bij Ravina. Maar ik ga zo weer, eens kijken of ik verschil zie ten opzichte van vannacht. Vanavond rond half 10 nog een keer kijken en dan besluit ik of ik daar slaap..
Daisje maakt het spannend:D Uier zegt niet alles, peep had ook geen volle spenen en kwam toch echt melk uit. Na de bevalling zijn ze wel wat voller geworden, maar haar uier valt reuze mee ook.
Ik heb het vrezelijk druk gehad, dus een paar dagen geen tijd gehad om te bokken..
Heb net even alles bijgelezen..
@ Lindalieke: Van harte met je merrie veulen!! @ Whitney: Gefeliciteerd met je merrie veulen, wat een fantastisch foto!! @ Carmen: Gefeliciteerd met je merrie veulen! En wat een stoere naam! @ Marieke: Ik dacht dat die van jou netjes zou wachten?? Gefeliciteerd met je merrie veulen!! @ Zitake: Gefeliciteerd met je merrie veulen, wat een schatje zeg! @ Gitje: Wat een vlotte merrie heb je zeg!! Gefeliciteerd met je merrie veulen!!
@ Magic Ice: Wat een heerlijk vrolijk veulen heb je zeg!! @ Sjolvir: Ook alweervan die blije baby foto's, wat een schatje is het toch.. @ Muzefee: Schitterend veulen!! @ Fer: Wat een lief geboorte kaartje..
@ Maseike: Wat jammer dat de caaf toch is overleden, hopen datdekinderen snel een beetje rustig zijn.. @ Pretty: Wat een nachtmerrie weer, het was een prachtig veulen!! Heel veel sterkte!! Heeft het knappe kereltje ook een naam gekregen??
@ Ubimone: Ja, ik denk dat ik inderdaad Pip het lijstje maar eens voor ga houden.. Grr..
Hier enorm nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pip is............................... nu op dag 357..
Zondag ochtend was papa Diesel, die samen met hun zoontje Moschino in het weitje naast Pip staat, de hele dag aan het hinnikken.. Ik dacht, zal het nou eindelijk zover zijn?? Maar nee..
Gisteren avond wou ze haar brokjes niet eten, en ging binnen staan van dr hooi eten, nou ja eten, ze deed plukjes in dr mond, en ging daar ik weet niet hoelang op staan kauwen, en blijft voor zich uitstaren..
Vannacht weer heel onrustig geweest, veel gelegen.. Ze komt alleen steeds erg moeilijk onhoog na het liggen, echt sneu, zal wel door die mega buik komen.. Ze heeft nu ook een vocht bult voor dr uier..
Toen ze vannacht weer lag was ze zachtjes aan het hinnikken, ik dacht, huh, is het er al, maar nee.. Ook kon ze toen nog niet dromen, ze lag nog maar net.. Pip vind het gewoon leuk om me te pesten..
Hier heb ik nog een pest kop.. Wis kegelt vanaf gisteren.. Gisterenavond was ze rustig.. Rond een uur of 1 kwam er gewoon een straal uit haar uier en bleef het druppelen. Maar niks geen veulen.. Vanochtend naar de wei was ze bijna niet te houden en galopeerde ze als een idioot weg, doet ze anders nooit.. Afijn fopmerrie, hoop gewoon vannacht een veulen..
De mensen met veulentjes van harte gefeliciteerd!!!