Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gefeliciteerd
wel gaat dr buik af en toe lekker te keer!
We maken ons wel enige zorgen, gezien ze ook de zwaarste van allemaal is.
Nu begin ik dus te twijfelen aan de dekdata, weet niet meer precies of we nu eerder ook nog met d'r naar de hengst zijn geweest ja/nee.
Naar mijn weten is ze niet met de veulenhengstigheid gedekt maar de keer erop, 19 juni. Ze is vorig jaar 17 mei bevallen..
Ik snap het ff niet meer.
nogmaals van harte
geweldig!

Dan ben ik toch wel heel blij dat ik een cam heb! Nicole288 schreef:jenny: nee, zendertje is batterij erin en omhangen, geen verschillende standen. pieper kun je alleen kiezen of hij wel of geen geluid geeft (anders alleen lichtsignaaltje). Ik denk idd dat hij gewoon blijft afgaan steeds als je op reset hebt gedrukt en de merrie nog steeds plat ligt...
marlijn: en dat wachten tot ze klaar zijn met slapen zal ik dus in de wei moeten doen.. halleluja daar kan ik klaar mee zijn, minstens 2 van de 3 slaapt languit gestrekt

heeft ze 40,4 graden koorts dus maar een belletje naar de DA. Ik moest het naveltje nakijken of dat dik was, de gewrichten of daar vocht in zat en het uier van Bonnie om te kijken of ze wel goed gedronken zou hebben. Nu het naveltje zag er goed uit en ook haar gewrichten waren niet dik maar het uier van Bonnie stond helemaal strak. Dus de Da is langgeweest.

papa had nog om half 1 gekeken en toen stond ze te slapen..nu net lag ze weer plat..