Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amanda_kiony schreef:Iedereen kan wel cometaar leveren en zo...maar dit is de beste keusvoor....En even over veulenpleeg er waren geen pleegmoeders...
Maar wel een fantastisch mooie,die merrie is precies gemaakt om drachtig te zijn zeg!
pretty schreef:KootMiraDrum: Wat een buik!Maar wel een fantastisch mooie,die merrie is precies gemaakt om drachtig te zijn zeg!
Maseike schreef:@ petraaken ik had het wel gelezen want je had het ook over longeren,
Maar idd je berichie is weg.
)
stef schreef:toch pauk, Honey was met haar 1e veulen ook absoluut niet dik...
Ik neem aan dat de merrie nog niet gescanned/opgevoeld is? Misschien alsnog doen? heb je iig wat zekerheid
kom net van bij de paarden, voer klaargezet en ben doodop...

en dus merkte ik toch op dat haar achterhand scherper komt te staan, dus dat de spieren behoorlijk slapper beginnen worden. Normaal heeft ze zo'n ronde volle kont, nu wordt die hoekig.
ik bedoelde mijn vraagjes echt niet kwaad hoor en ik heb zéker geen commentaar op je beslissing want ik zou waarschijnlijk hetzelfde besloten hebben. Wat een geluk dat er een gezin is dat het veulen wilt opnemen!!!
heb je nog recente foto's? 

beterschap!
(ik had foto's gemaakt vandaag maar nu ben ik mijn kabeltje weer eens kwijt).
).
zie helemaal niets