Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil het veulen als het enigzins kan houden en dan zelf inrijden. Maar ik vraag me af of ik er dan nog wel op kan komen of dat ik een kraan nodig heb om me erop te hijsen.
'k word echt oud als ik jullie allemaal zo hoor! Maar ik voel me gewoon jonger! Op stal is ook iedereen jonger, dus daar trek je mee op
)
(ik moet nog dubbel zoveel
) MarijeR schreef:Nou, zoooo oud ben ik nog niet
Bouwjaar '77 dus nog onder de 30...

Gaat die dikke troela er zo opeens vandoor. Waar dacht ze heen te gaan met die dikke buik? 
wat een schatjes die Welshjes van je!
Niet dat ik daar wat aan heb in mijn huidige baan maar goed dat mocht de pret van de studie niet onderdrukken 

Verder krijgt ze op stal nog een 2 plakken hooi (van die kleine baaltjes) die ze 's ochtends altijd redelijk op heeft. Tenzij het hooi is wat mevrouw niet lust want dan eet ze het dus echt niet op 

Dat is altijd vaste prik maar hij wordt dit jaar op 7 april gehouden maar dat is 'maar' 1-2 weken voor Fayette d'r uitgerekende datum
Ik denk dat ik maar 7 april onder d'r buik duik om te zien of ze kegelt: zo niet dan ga ik naar Utrecht en wel dan blijf ik maar thuis
?!
.

: bieten, appels (nuja eentje kan er nog wel in), maiskuil, suikerklontjes, en zo gaatie nog wel even door.
dus dat krijgt ze gewoon niet meer 
)
)
. Vanaaf / vanmiddag ga ik weer naar haar toe. Heb toestemming van me ouders omdat ik morgen mezelf ook weer meld op me werk. Stom hoe erg je je hecht aan zon dier, toen ik haar in het begin verzorgde dacht ik dat ik niet dat ik me zoveel aan haar zou hechten. Zeker nu je de dracht iedere dag meemaakt. Ik heb altijd geleerd van vriendinnen dat je je niet moet hechten aan andersmans paarden omdat ze onder je kont uit verkocht worden. Heb het geluk dat dit met haar nooit het geval zal zijn. Maar goed. Ik zal blij zijn als ik haar vanaaf weer kan knuffelen.
Bij mij komt er dit jaar ook een 3 voor te staan...

!
??
. 
Ben nog geen oude muts, maar toch wel alweer 20 jaartjes oud. Maar voorlopig nog geen hijskraan nodig om op een paard te komen 
Voor pleunie begint het echt al op te schieten
SPANNEND!
Het liefst zou ik er bij Iwaya wel bij willen zijn, maar ik heb mijn werk ook nog en denk ook niet dat ik op tijd zal zijn. Ik moet nl 20 minuten rijden met de auto naar de manege. Maar zodra Iwaya gaat bevallen wordt ik meteen gebeld en ga ik er meteen heen
tenzij ik op mijn werk zit.iwayalover schreef:Maar voorlopig nog geen hijskraan nodig om op een paard te komen
Koekiesgek schreef:iwayalover schreef:Maar voorlopig nog geen hijskraan nodig om op een paard te komen
HE![]()
Zo kan ie wel weer ja!!!![]()
![]()
Die hijskraan heb ik alleen maar nodig omdat ze groot is, omdat ik met mijn voet niet bij de beugel kan als ik sta. Echt niet omdat ik zo oud ben en mijn vetrollen (welke van de 1,5) in de weg zitten
Was meer een reactie op het bericht van ChristaMoor.

iwayalover schreef:@Marije: Ik kan Macy's tietjes niet zien. Tenzij Macy kruisvormige uiers heeft

CarpeDiem schreef:Ff vraagje: hoe hebben jullie de bevalling meegemaakt? Met strechters in de stal? of via birth alarm? of toch via webcam?? ik denk dat ik niet uit de stal weg te slaan ben!