Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tha_Niekje schreef:Echt een minuut na haar laatste bericht is ze bij haar![]()
Denk trouwens dat ik tot 1 uur blijf... als ze dan nog normaal in d'r hoekje staat ga ik eerst slapen... moet morgen wel weer om 7 uur op![]()
![]()
djuno schreef:Tha_Niekje schreef:Echt een minuut na haar laatste bericht is ze bij haar![]()
Denk trouwens dat ik tot 1 uur blijf... als ze dan nog normaal in d'r hoekje staat ga ik eerst slapen... moet morgen wel weer om 7 uur op![]()
![]()
en.......ja hoor daar ben ik weer![]()
Ja marije heeft het heel mooi voorelkaar....t'is dat het zo'n lieverd is...anders zou ik groen zien van de jaloezie
ThePast03 schreef:Voorlopig ben je nog niet alleen hoor, er is ook nog een slapende Gemske
Nado schreef:Ik ben er ook nog. zit eraan te denken om een nachtje op de bank door te brengen met de alert aan...![]()
Morgen een belangrijk sollicitatie gesprekdus weet niet of het handig is...
Tha_Niekje schreef:Misschien moeten we gewoon een beetje door posten en wacht Macy daadwerkelijk op die pagina 188![]()
![]()
djuno schreef:denk toch dat ik ook maar mijn favoriete plekje op ga zoeken (netzo als Macy)...mobie mee....staat nl. zo raar voor de kids morgenochtend een moeder met poppende vierkante ogen