Nou, dit is meer dan we hebben durven dromen! Dit is zonder twijfel een
regular Paint

.
Vannacht om twee uur heeft Colin nog een rondje gedaan. Toen was er nog helemaal niks aan de hand. Hij is daarna zijn broer in Canada gaan bellen en rond half vier keek hij terloops op de monitor: Pepsi lag te persen!!! Telefoon weggesmeten en mij mijn bed uit getrokken (was niet onder de indruk van pepsi's vorderingen, dus lag lekker te ronken

) en ik heb me met een half slapend been naar stal gesleept

. Het hoofdje en de voorbeentjes staken er toen al uit. Daarna ging het allemaal heel snel. Binnen 10 minuten was het er. Twee minuten later stond het. Drie minuten kwam de eerste darmpek er uit (het uur daarna heeft ze nog vijf keer gepoept -> net d'r moeder !). Van drinken had ze geen kaas gegeten. Pepsi deed heel erg haar best door haar been op te tillen en haar veulen in de goede richting te duwen, maar niksnie

. Op een gegeven moment ging Peps er zelfs bij liggen met haar been omhoog

maar ook toen geen sjoege. Rennen deed het als de beste, maar drinken ho maar. Dierenarts gebeld. Die heeft me vierkant uitgelachen (wel op een heel beleefde manier

) en me verteld dat ik geduld moest hebben. Hij had gelijk

. Alles doet het nu en moeder en kind rusten nu.
Maaaaarrrrr dan nu ... de foto's (meer foto's, zie:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=381442)
"Got legs??? More than I know what to do with!"

"Got milk? Nope, not me

"

Lee geeft geheel ongevraagd aanwijzingen en commentaar:

En daar is ze dan:

Met precies het koppie van mama, maar dan een tint lichter (HKH had gelijk

):

Dit was het wachten meer dan waard!
En nee sorry ze heeft nog geen naam

. Dat wil ik samen met mijn hubbie doen en die ligt heerlijk te slapen op het moment

...
.... wordt vervolgd!