Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze vult mooi door. En heeft ook al mooie punt billen
Ja het lijkt wel wat mok-achtig. Heb het been geschoten (behalve sok) , spoel het af en droog het been. Het is gelukkig niet meer warm. Papa to be is zo knap
Ik zei het al tegen je maar hij wordt nu echt volwassen 
Wou je graag wat maat of liever wat kleiner?
Wat ziet je merrie er mooi uit

Zoveel veilig. En geen baby te bekennen
ik hoop steeds als ik het topic open dat er weer een veulentje geboren is.
Leuk en spannend, ze zit mooi in haar vel.
LaDonna75 schreef:Ik zit in dubio, wie helpt me eruit? Ik ga mijn merrie onder de camera zetten sowieso, maar zal ik ook een birth alarm installeren of enkel op zicht? Bij de vorige veulens (andere merrie) heb ik enkel de camera gebruikt maar ja, andere merrie, eerste veulen hier...

Wij hebben wel vaak gefokt wat we voor ogen hadden. Sportpaarden en een ggk KWPN dekhengst. Die laatste is natuurlijk ons paradepaardje. En dan nog met hem een Elite Sport merrie gefokt uit onze eigen merrie en nog een SubTop paard uit een merrie die we geleend hadden. Dat zijn wel de krenten in de pap. 
Seven schreef:Knolselder
Nee denk ik niet maar ik bedoelde meer in jou ogen perfecte paardje dus en karakter en kleur en en
Ik vind de kleintjes soms echt ongelooflijk knap en super bewegen dus was wel benieuwd naar de voor jou perfecte pony
Spannend zeg benieuwd hoelang ze het rekt. Ik zet je merrie op de lijst erbij. Ik wou haar al erbij zetten maar wist de naam niet meer van je merrie
Normaal is het de bedoeling dat mensen mij een pb sturen als de merrie veilig is. Ik zal dat misschien bovenaan het lijstje erbij zetten voortaan. Je merrie is flink rond idd vergeleken met normaal
Wat een dotje is stella
Fi ziet er idd heel erg goed uit.
Haar banden zijn ook al super los en de uier groeit ook goed
In principe heb ik voor 4-5 veulens al een koper
Voor sommige combinaties heb ik zelfs wachtlijsten
Idd jammer dat ze het niet spannend maken
Ik ben nu het ongeduldigst tijdens de dracht
Helaas ging het niet zonder deken. Hij stond gisteren te rillen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn ruin ook al 20j is en de nodige gezondheid problemen dus dat speelt ook mee.
Ze glimt super mooi.
Niet alleen voor de stress maar stel dat ze een verkeerde trap krijgt ofzo. Het risico zou mij te groot zijn.
Alleen loes gaat wat vlotter vooruit als de rest.