LaDonna75 schreef:Ik zit in dubio, wie helpt me eruit? Ik ga mijn merrie onder de camera zetten sowieso, maar zal ik ook een birth alarm installeren of enkel op zicht? Bij de vorige veulens (andere merrie) heb ik enkel de camera gebruikt maar ja, andere merrie, eerste veulen hier...
Zit met hetzelfde. Twijfel nog. Heb wel al 2 mensen die willen mee willen waken dus dat is fijn. En ik mag iemand bellen als ik denk dat het veulen komt en als die tijd heeft komt die. Dus dat is ook wel een fijne gedachte.
Voor degene die het birthalarm aan het halster hebben. Hebben jullie dan een safetyhalster om? Want normaal heb ik geen halster om op stal.
Kabayo heerlijk glimmen in het zonnetje. Ze ziet er super uit.
Ja ik zit ook op de veulens te wachten! Ik zag wel in mijn topic van One Million nakomelingen dat er weer een veulentje is geboren dus dat is wel leuk.
Maar zou hier ook wel wat meer veulen spam willen zien.
SophievdV heel herkenbaar. Ik zit ook elke keer te kijken of er veulenspam is. We moeten toch nog even geduld hebben!
Ben benieuwd wie er als eerst gaat bevallen van de veilige lijst. Over 15 dagen mogen wij er ook op!
Phileine83 ze ziet er super uit en glimworm. Ik moest wel lachen om je kotsende kat ook al zal dat niet lekker klinken.
Seven fijn dat jouw merrie nu ook op de veilige lijst staat.
Nieky1993 dat zijn mega veel paarden die je hebt. Dan snap ik wel dat jij het druk hebt. Petje af!
Iemand had gevraagd of ik plek had voor een ruin maar weet niet of wel verstandig is om in de laatste maand die stress te geven van een nieuw paard in de groep. Dus ik neig naar nee. Maar wie weet ben ik wel te voorzichtig.. Wat zouden jullie doen?
Laatst bijgewerkt door kiko op 27-02-24 14:34, in het totaal 3 keer bewerkt