Langzaam maar zeker begint het op te schieten....
Mijn twijfel is ondertussen ook wel weg. De dames hun buiken groeien toch wel zichtbaar

Vorig weekend had ik een showblok met Formidable. Echt wauw, wat een paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salatiga1995 schreef:Wauw gaaf zeg AM! Wat een dier is dat toch.. Kan ook zo gaaf showen!
Ik heb niet zoveel te melden, zit aan de andere kant van de wereld en heb van horen zeggen dat m’n pony dikker wordt
Kan wel melden dat ik een nieuwe aanwinst heb! (M’n verzameling groeit aardig door zo) ben voor een paardenveulen gevallen.. En niet zomaar 1, vindt haar zó knap! Zit echt op een roze wolk, ze is precies het paard waar ik altijd van gedroomd heb
Dit is O’Lilly een half jaar oud veulen van Expression uit een Ferro x Gribaldi merrie!
[ [url=m/OX8rxH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rHZX3y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CBNFJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben heel benieuwd hoe ze opgroeit, nu nog 2,5 jaar in de opfok spelen
Sorry beetje off-topic... haha
AM_Horses schreef:Wat is het stil in deze topic. We zijn denk ik al allemaal, de veulentjes eruit aan het kijken
Langzaam maar zeker begint het op te schieten....
Mijn twijfel is ondertussen ook wel weg. De dames hun buiken groeien toch wel zichtbaar![]()
Vorig weekend had ik een showblok met Formidable. Echt wauw, wat een paardgewoon een paar 2 ers en 1 ers kunnen laten zien. Als het veulen ook zo'n karakter als hem zouden hebben. Dan ben ik helemaal happy
![]()
[ [url=m/HJuXO7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mLWRTo.jpg]Afbeelding[/url] ]
AM_Horses schreef:Dankjewel allemaal! Het is zo'n geweldig dier. Ik was altijd een beetje benauwd om buiten te rijden. Met Formidable rijdt ik heerlijk ontspannen een rondje door de polder. Echt een wereld paard
Salatiga. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Prachtig veulen
Ynekes. Ziet er netjes uit.
Hier zijn allebij de merries niet in het werk. Ze mogen lekker teddy worden![]()
Jolandje. Ik zal duimen voor je merrie veulen. Vaak wat je wilt, krijg je niet, zo frustrerend soms![]()
Ik heb dit jaar twee geweldige merrie veulens gehad van Formidable. Ik hoop nu toch echt op hengstjes. Is net wat makkelijker om afscheid te nemen...