Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvana1984 schreef:Kabayo schreef:Ik vind het alleen zo raar om nu een draagmerrie te zoeken nu lady net een paar dagen overleden ismaarja het dekseizoen is wel begonnen..
is er geen vriendin of kennis die een merrie heeft? dat is waarschijnlijk en dichtbij en vertrouwd
Manda schreef:Onee Diana wat erg!!! Sterkte!! Was het een moeilijke bevalling? Jullie hebben alles gedaan wat kon, meer kon je niet doen, soms is het gewoon zo ontzettend oneerlijk hoe dingen gaan![]()
Kelly wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Mijn merrie is nu bijna een week klaar met de metacam en regumate en moet nu nog een paar dagen antibiotica (die zak is ongeveer voor 2 weken). De eerste dagen zag ik nog wel vocht hangen maar nu al een aantal dagen gelukkig niet meer.
Ik had het al eens gevraagd maar ben nog steeds benieuwd, wat was bij jou merrie de gemeten waarde bij de placenta? (bij mijne was dat 7,8 en grens op reële verdenking placenta ontsteking bij haar termijn van de dracht was 8 dus bij mij was het net een grensgeval en ook niet zeker dus)