Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silly1972 schreef:ooh het zal best goed gaan zonder conditie, maar bij moeilijkheden is het toch beter als ze in conditie zijn en aangezien ik gewoon rij moet dat geen probleem zijn
Toen hij haar ei niet wou springen waren deze veel te hoog en nu véél te laag dus grote kans dat ze het verliest. Morgen word ze opnieuw gescand en mocht ze het nog dragen, dan moet ze per direct op Regumate. Als ze het kwijt is moet ze dan echt verkocht worden gezien we haar als fokmerrie hebben aangekocht en dit dan niet meer zou gaan. 

Ben blij dat ze vorige week gescand is want qua buik had het ook prima van het gras kunnen zijn.
hihi
). Al twijfel ik nog heel erg op welke leeftijd ik hem er af ga halen... op welke leeftijd halen jullie meestal veulen van de merrie af? Hoeveel maanden?
dus het zal me weer niet in dank worden afgenomen
Sowieso vind ik dat het heel erg per veulen en merrie verschilt. Ik wilde graag 6 maanden aanhouden maar vorig jaar heb ik met 4,5 mnd afgespeend omdat hij veel te veel van de merrie begon te vragen en omdat hij al euh... nogal hengst was
Bovendien ging zijn maatje (veulen van een merrie die ik te leen had ter gezelschap) weg en vond ik het dan beter als ze samen afgespeend zouden worden.