Voor wanneer is aagje? Lijkt erop dat we niet zo lang meer gaan moeten wachten Geen idee van stamboeken maar voor royal palomino moet je veulen wel palo zijn dacht ik
jewel hoor er staan ook andere verdunningen ingeschreven daar, ondanks de naam
Eilinora
Geplaatst: 17-12-14 18:35
Fotsy schreef:
Aagje is dan best dik
En dit is puur van het veulen want aagje zelf staat in sportconditie.
Nog een achter aanzicht.
R.X.
Geplaatst: 17-12-14 19:12
Aagjes buik is ook duidelijk bewoond ha ha. Rain's buik is ook zeeeer gegroeid . Vandaag had ik er even genoeg van en wou ik wel eens weten of ze nu een merrietje of een hengstje verstopt. Maar ja we moet toch maar geduld hebben .
Urielle
Geplaatst: 17-12-14 19:47
Fotsy schreef:
Nicole minstens? Dacht dat enkel palomino toegelaten werd, geen smokey of valk, cremello of perlino noch cream
Aagje is dan best dik
Nee hoor, zelfs vossen En de nakomelingen mogen sowieso geregistreerd, ondanks kleur
Fotsy
Geplaatst: 17-12-14 19:49
set_elkol schreef:
jewel hoor er staan ook andere verdunningen ingeschreven daar, ondanks de naam
ah ok, dank je, alle gekheid op een stokje dan, waar blijven ze het toch halen die stamboeken, welke zin heeft dit zo nog, even offtopic
jaja aagje's buik alleen he inowa, zeker dat dit pas juni is?
Achteraanzicht van Liberty op 172 dagen.. Wat mij opvalt is dat ze wel hele dikke billen krijgt haha. Normaal is ze van achter een stuk slanker. En van de zijkant. Baby speelt behoorlijk in de buik volgens mij, de ene dag ligt de buik lager dan de andere dag.
En ik moet denk ik een grotere deken gaan kopen, haar buik begint nu al bijna onder de deken uit te komen met de singel riemen al bijna op het loste..
Sommigen hebben het misschien al in het cam topic gelezen maar Cookie is gisteren haar veulen verloren. Wat er precies is geweest weten we nog niet, uiteindelijk is het veulen er met een keizersnede uit gehaald. Cookie staat nu nog in Emmeloord, hopelijk komt ze er helemaal bovenop. Komende dagen is het nog spannend...