Dan zou ik zeker even de tijd geven... vroeg zat! In maart dragend zit je jaar erop alweer in februari! Hier begin maart uitgerekend mij vroeg zat ik ga Waika niet op veulen hengstigheid dekken volgend jaar
als alles goed gaat dek ik Pony wel in de veulenhengstigheid. Ze is in april uitgerekend en heb ze liever in maart, mocht ze nou vroeg bevallen in maart is het prima en wacht ik 1 cyclus.
Poosje81
Geplaatst: 12-12-13 12:18
Hier kan ik ook eindelijk een 'dikke buik' tonen! 8 maanden drachtig nu
Heerlijke winter buikjes het gaat nu echt hard opschieten zeg!
Hansje lag vanmorgen overdwars HAHA! Pony staat een halve meter aan weerszijden uit, paar uur later was ze weer wat smaller. Ben zo benieuwd naar haar nieuwe kleine held
Arie's beentje gaat eindelijk ook weer wat beter, nog één dag onder AB zalf en de VA zei dat ze nog een week of twee en dan zou het zo goed als over moeten zijn...We duimen dus even nog wat harder!
Set, die witte manen word ik juist minder blij van haha, wat een boel wassen was dat met wedstrijden (en keuringen)...
Lis dr kids hebben tot nu toe ook allemaal witte manen en een witte staart met zwarte pluk erin. Overigens ook bij allemaal een voorpluk met zwart...
Deze foto's kreeg ik van Selenya vandaag, in de opfok... Nadat ze hun flink had laten schrikken door 'dood' te spelen; languit liggen en niet reageren tot er iemand vlak naast je staat...
Hoe is het met Casu? En alle andere die in de lappenmand zaten/zitten? Met Arie gelukkig die goede kant op!
Cally lijkt het nog wat bescheiden te houden?
Pony, Moarn en Lis zijn wel duidelijk rond nu hoor!
Elke keer dat ik foto's van Lis zie, denk ik, goh, ze ziet er weer voller uit, en vandaag dacht ik, wauw, wat ziet die er goed en lekker in dr velletje uit, fijn! Selenya heeft het ongetwijfeld erg naar haar zin in het mooie Drenthe
En Baggio en Moarn hebben een droomrelatie op een droomplek, wauw, geweldige sfeerplaatjes!
~
Hier gaat alles z'n gangetje. Caily is inmiddels 153 dagen drachtig. Gaat erg lekker. Mevrouw is naar andere paarden een bitch, maar naar mij heerlijk vrolijk en aanhankelijk. Met rijden in het bos onwijs happy en voorwaarts, héérlijk!
Nog een foto van toen ze 150 dagen was
En afgelopen weekend ook nog naar het Brabantse land geweest om de hengst weer eens een knuffel te geven. En uiteraard bij te kletsen met de eigenaresse Vriendin Jessica was ook mee en heeft wat gave plaatjes geschoten van Collin
Zouden er ook geen camera's bestaan die op een mobiel netwerk werken?
Vorig jaar met Fewie hebben ze van Equinovum via mobiel internet gepakt omdat in mijn stal geen draadloos was. Ik weet dat het best duur is dus ik zou zeggen stuur even een mailtje of PB haar op bokt(Janski). Die kan je er veel meer ook over vertellen
Mijn merrie doet het weer. Hahahaha we hebben vanaf 3 november in de lappenmand gezetten. Kreupel en daarna een dikke knie. En dan probeer ik toch ook niet uit of ze goed loopt. En nu eindelijk sinds begin van de week loopt ze goed. Dus we zijn heel voorzichtig weer wat aan het doen. Veel stap en galop werk. En wat minder drafwerk. En dat gaat fijn.
Fotsy
Geplaatst: 12-12-13 22:38
Mooie paardjes hierboven.
AZ Ja, je moet wel internet hebben in de stal waar de camera op zit als het zo ver moet werken, bij mij werkt hij via draadloze verbinding tot 800 meter en zie ik alles binnen op een draagbaar scherm, wel verslavend om naar te kijken. Het birth alarm geen antirollsingel is ook draadloos verbonden met een toestel dat naar de gsm belt als je paard gaat liggen en/of zweten. Moet je wel elektriciteit voor hebben en paard binnen straal van vijftig meter van bakje houden. Merk Horse Alarm en Horse Cam google eens is ander systeem en valt best mee van prijs.
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 12-12-13 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Je hebt toch van die kaartjes voor in de laptop met draadloos netwerk? Dus als je stroom hebt en een (geschikte) camera in de stal, naar de laptop moet hij online kunnen toch? Of denk ik nu te simpel?