Maar wel goed dat je iemand hebt laten komen dus

Balder gaat nog steeds goed, dus denk dat ik morgen maar heel kort Vief weer wat aan het werk ga zetten. Die heeft het werk echt weer nodig!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
odique schreef:Dus om de leeftijd hoef ik het niet te laten. Zijn ze er nog ziek van geweest?
Mabon schreef:Mijn DA zegt dat het vanaf 4 maanden kan de basis enting en dan binnen 4 tot 6 weken herhalen.
odique schreef:Ik heb begrepen dat ze van de prik nog wel eens een beetje ziek kunnen worden. Dus het leek mij juist slim om hem te laten enten tewijl hij nog bij Pi staat omdat hij dan geen stress heeft en misschien nog wat weerstand van de melk krijgt.
monique4 schreef:@xWhitneyx, even terug zetten in haar hardvoer, hooi of voordroog kan je gewoon geven, niet op een te volle wei, het drinken laat ik gewoon als anders.
Uier kan je de eerste dagen koelen met water.
Bij Relana ging het vrij snel, de eerste 2 dagen was haar uier behoorlijk dik en de 3e dag al flink geslonken, toen ben ik ook het hardvoer weer gaan opbouwen.
Afspenen heb ik in 1x gedaan, moeder en dochter samen naar de opfok, veulen uit de trailer en merrie weer mee terug naar huis, Relana was er vrij rustig onder, in het begin even geroepen, daarna niet meer geroepen of onrustig geweest.
@Sjoert, Wise guy ook al weg, hoe is Model eronder?
@TabeR, hoe is het nu met Speedy?
@Nicole, ik denk dat het KWPN ook mee moet gaan, berekking tot de inentingen, ik vind de KNHS er erg streng op, als die het accepteren van die 12 weken, zal de KWPN ook wel moeten.