MarijeR schreef:Ik val hier bijna in slaap
Ik ook, ga maar in bed liggen, met 1 oog dicht.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ThePast03 schreef:Op het moment zit ik zoals gewoonlijk weer aan kraanwater![]()
Als het erg lang gaat duren zet ik de koffie aan om wakker te blijven!
djuno schreef:ThePast03 schreef:Op het moment zit ik zoals gewoonlijk weer aan kraanwater![]()
Jammer dat we allemaal zo ver bijelkaar vandaan wonen....konden we anders gezellig samen koffie drinken
djuno schreef:ThePast03 schreef:Op het moment zit ik zoals gewoonlijk weer aan kraanwater![]()
Jammer dat we allemaal zo ver bijelkaar vandaan wonen....konden we anders gezellig samen koffie drinken
djuno schreef:Jammer dat we allemaal zo ver bijelkaar vandaan wonen....konden we anders gezellig samen koffie drinken
Annetje schreef:djuno schreef:Jammer dat we allemaal zo ver bijelkaar vandaan wonen....konden we anders gezellig samen koffie drinken
We hadden er eigenlijk gewoon een internet-meeting (LAN?) van meoten houden. Bij iemand thuis, allemaal met pctje (met Macy erop natuurlijk) en kijken maar
Tha_Niekje schreef:djuno schreef:Jammer dat we allemaal zo ver bijelkaar vandaan wonen....konden we anders gezellig samen koffie drinken
Weet niet... geen Groningers hier??
(tis dat ik m'n pyama en alles nu al aan heb![]()
![]()
)
Annetje schreef:Marije ga jij die merrie van je eens even wakker schudden en vertellen wat er van haar verwacht wordt! Volgens mij heeft ze het nog niet door
djuno schreef:Tha_Niekje schreef:Weet niet... geen Groningers hier??
(tis dat ik m'n pyama en alles nu al aan heb![]()
![]()
)
Vlakbij Tha_Niekje....Veendam
MarijeR schreef:Ik denk dat ik ook even een half uurtje ga liggen. Het birth alarm ging beide keren dat ze even rolde (dus plat lag) netjes af en ik heb het alert systeem ook vol aan op de pc.
Ik loop nog even langs Macy en als ze niet warm aanvoelt dan ga ik die korte tijden slapen
Ze lijkt nu weer heel rustig, straks stelt ze het nóg een dag uit....
MarijeR schreef:Ik denk dat ik ook even een half uurtje ga liggen. Het birth alarm ging beide keren dat ze even rolde (dus plat lag) netjes af en ik heb het alert systeem ook vol aan op de pc.
Ik loop nog even langs Macy en als ze niet warm aanvoelt dan ga ik die korte tijden slapen
ThePast03 schreef:MarijeR schreef:Ik denk dat ik ook even een half uurtje ga liggen. Het birth alarm ging beide keren dat ze even rolde (dus plat lag) netjes af en ik heb het alert systeem ook vol aan op de pc.
Als we wat geks zien bellen we gelijk.
Slaap lekker, tot zo
MarijeR schreef:Trouwens, met de meeting in juni kan alles wel op een groot scherm afgespeeld worden
De beelden van de cam neem ik ook op met de dvd recorder en daar kunnen de beelden van de handcam bij.
Leen ik de beamer van het werk en kan alles bekeken worden als jullie dat leuk vinden.