Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vrijalover

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:58

Gitta schreef:
Hoe krijgen jullie zo leuk die kleuren in jullie onderschrift lukt me niet Boos!

Moet je [color=(kleur in engels invullen)]tekst[/color]

en als je andere grotes wil moet je [color=(kleur in engels invullen)][size=(bv)12]tekst[/color][/size]
Laatst bijgewerkt door vrijalover op 10-03-05 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:59

Mac schreef:
@Lola: gewoon een aggregaatje kopen en op de meest onmogelijke tijdstippen opstarten. Uiteraard zo dicht mogelijk bij het huisje Extreme duivel . Nee flauw natuurlijk ... lastig hoor, van die mensen die op dit soort momenten op een dergelijke manier op hun strepen gaan staan. Misschien kun je idd geld bieden ... zo te horen issie daar het meest vatbaar voor ... Ach gut

.

Héhéhé ... ik heb inmiddels al een generator weten te bemachtigen die héél veel lawaai maakt ... straks ga ik voeren en gaat dat ding tot 10 uur hels laten draaien. Afbeelding (en idd héél dichtbij dat huisje laten staan) Flauw? Misschien, maar ik ben zo kwaad op die *** dat hij het geweten zal hebben!
Geld kreeg ie sowieso, maar ik ga écht niet meer betalen dan nodig is, dat gun ik hem gewoon niet!

Hebben trouwens net met de huisbaas gebeld en die gaat hem eruit kicken! Cool Jihaa!

Die mensen van dat tuinhuisje zijn zo lief dat ze zelfs gordijntjes voor me gaan hangen zodat ik wat privacy heb ... Omgekeerde wereld joh!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:02

vrijalover schreef:
en trouwens als het niet te ver is wil ik wel een keertje komen, dan kan ik jullie veulentje bekijken Lovers en jullie zelf meeten! Haha!

Ik zou dat idd ook graag willen doen bij degenen die een beetje in de buurt wonen Tong uitsteken!

In Spanje heb ik ook geen laptop, ben daar van 29 t/m 8 mei en wanneer is Vreya uitgerekend? Tong uitsteken
In Spanje wordt het alleen maar strand, eten, uitgaan, slapen Dromen

Lola, dat is idd de omgekeerde wereld! Fijn dat er ook nog zulke mensen bestaan! En groot gelijk dat je hem niet meer gaat betalen dan nodig is!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:07

Tinne schreef:
vrijalover schreef:
en trouwens als het niet te ver is wil ik wel een keertje komen, dan kan ik jullie veulentje bekijken Lovers en jullie zelf meeten! Haha!

Ik zou dat idd ook graag willen doen bij degenen die een beetje in de buurt wonen Tong uitsteken!

In Spanje heb ik ook geen laptop, ben daar van 29 t/m 8 mei en wanneer is Vreya uitgerekend? Tong uitsteken

Eind april Lachen Precieze datum wordt nagekeken Lachen

klinkt trouwens wel super die vakantie!! Ik wil ook zon! Haha! Dromen het is hier nu wel koud genoeg geweest!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:12

Hihi.. ik ben helemaal hyperdepieper!
Ik ken mezelf zo helemaal niet, over het algemeen ben ik vrij nuchter.
Maar nu....
Vorige week al toen ik de buik voor het eerst zag boinken.
En vandaag zag ik dat ze een klein beetje uier begint te krijgen!!!
Dat wordt nog wat, als ik daar al hyper van word.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 21:23

Kunnen we niet een dikke buiken topic meeting houden, bij elk veulentje langs Clown Bij mij zijn jullie tegen die tijd in ieder geval van harte welkom!! Ja

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:34

Heel wat te lezen weer Haha!

Lekker Sanne...nog 4 maanden, dat is niks!!!!!!!!!!!!!

Weer foto's van Lady d'r bolle buik op 8 maanden en een week!

"Als drachtige merrie hoor je op je huid te letten en wat werkt er nou beter dan een goed zandbad Vork"
Afbeelding
Afbeelding

"Na het bad moest ik aan het werk, eerst mocht ik even poseren (en mentaal voorbereiden Knipoog )"
Afbeelding
"Pfff...ben nu al moe, moet ik echt gaan werken baas"
Afbeelding
Afbeelding

"En weer na het rijden, mijn zweetdeken is te klein...of mijn buik te groot, komt er gewoon onder vandaag, mijn baas kleed me gewoon niet fansoenlijk"
Afbeelding

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:03

Hai, ik breek weer ff in hoor. Maar ik zat net bij Macy te kijken en later ging ik even bij andere cams op die site kijken en toen kwam ik bij deze: Tintagel Andalusians Streaming Cam (Cable) Full Page. Volgens mij gaat het daar niet helemaal goed. Dat veulen heeft een deken om en werd met heel veel moeite overeind geschopt en ze zijn nu van alles aan het doen..

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:04

Ze lopen net weg..

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:10

@ Mac, Jeddah en Gitta,

Helaas is er nog geen veulen, volgens mij kan ze meelezen op bokt Clown

Vandaag zat er wat bloed achter en stond ze wat meer open.
Ik hoop dat het veulen snel komt.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:16

net bij mijn cheyenne geweest, madam word met de minuut sikkeneuriger naar de andere, naar mij alleen maar liever (verdacht)
ook loopt haar uier nu vol en komt er af en toe wat troep uit, ik hoor iedereen hier over slappe banden?????hoe zie/voel je dat? sorry ik heb niet zoveel ervaring met veulens......

volgens de eigenaar van de hengst is cheyenne over de datum heen !!

hoelang mag een paard eigenlijk overstaan???

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 23:58

Wat was de langste dracht ook alweer? 417 dagen ofzo? Je pony gaat een record breken als ie daar overheen gaat Knipoog.

Bij mij is iedereen iig ook van harte welkom Ja ! En aangezien al mijn vriendinnen van de zomer nóg een keer weggaan, maar dan allemaal apart van elkaar (met hun man Tong uitsteken) en zonder mij, ben ik hélemaal vrij Haha!.

elady; die buik begint er ook steeds voller uit te zien! En wat blijft ze netjes stilstaan Tong uitsteken!

Vreya; ik vond dat ook nog wel even een fijne vakantie. Even lekker met vriendinnen weg, even helemaal tot rust komen en na die vakantie wordt het hier ook allemaal steeds spannender Nagelbijten / Gniffelen .. Haha!
Hopen dat Vreya iets te vroeg gaat, zodat ik nog even foto's van het veulentje kan zien voordat ik op vakantie ga Tong uitsteken.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:03

Ik ga weer naar bed, iedereen die een bijna-bevallende merrie heeft; succes vannacht.

@alle bijna-bevallende merries; ik verwacht morgen minstens 1 veulen Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:36

@Lola, jeetje wat een rot situatie!! Geukkig zijn er ook nog aardige mensen op de wereld! Hopen dat de huisbaas hem er snel uit schopt!!!

@Elady, lekker buikje krijgt ze al!! Ziet er goed uit in d'r zand "masker"!

@ Mac, wauw!! Klinkt weer spannend!! Ik hoop, hoop, hoop dat we het weekend eindelijk een veulentje hebben, want als Pepsi gaat, dan MOET Sim de dag erna Knipoog !

@adriana, de nacht is nog jong.... Haha!

@Kitty, heerlijk om die kleine al wel te zien bewegen he? Logisch hoor dat je daar hyper van wordt! Dat is nog maar fase 1 van hyperheid.... Clown

@Tinne, fijn zo'n vakantie tussendoor! Gaat de tijd nog veel sneller!!

Update Simply:
uiers iets meer gevuld, maar meestal zo savonds, verder belachelijk knuffelig, ze liet me net niet met rust terwijl ik voor de laatste keer even de drollen aan het uitmesten was!! Niks voor Sim, normaal ziet ze me liever komen dan gaan Haha! .

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 00:41

Misschien is het een teken Knipoog Ben benieuwd of we morgen een kleine kunnen verwelkomen Haha! Weltrusten!! Slapen En voor de mensen met uitgerekende dames, sterkte Knipoog

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:58

Wij hebben vanavond zuurkool gegeten met op de beeldscherm een etend paard, Macy. We zijn nu 5 1/2 uur verder en ik zie nog steeds een etend/rustend Macy staan Boos! .

@Lola, van je buren moet je het hebben. Ik hoop dat alles heel snel wordt opgelost.

Ik ga niet meer aan Famosa vragen of ze wat binnen heeft gekregen Tong uitsteken .

Up-date Famosa:

ADHD was vanmiddag aan het trampoline springen. Famosa ging ook zo wat springen. Ze probeerde doodstil te staan, maar ADHD ging heen en weer en op en neer. Ik ben haar maar gaan poesten om haar af te leiden. ADHD werd ook meteen rustiger. Arme Moos.
Oja Haha! , de kroonluchter in haar paleisje hebben we sinds eergister 's nachts aan.

Eten:
Musli Vingers aflikken Vingers aflikken
Kuil: >;)
Looplust:
Uier:
Poetsen: Ja Lovers OK dan!

Henk: Nagelbijten / Gniffelen
Ik: Hyper!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 01:03

Nu zijn jullie nog Hyper! en Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben alleen nog maar Gaaaap Gestoord

Ik geloof nog steeds dat Pepsi en Sim voor Macy gaan.
Macy staat niet voor niets met zo'n vol uier, ze wacht netjes op haar beurt Knipoog

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 01:48

Nog een laatste check kom net binnen en zie hier nog geen veulen geboren.

Adriana/cheyenne: blijft nog even spannend dus!!

marije: Ze staat idd wel heel op haar gemak te staan !!

Ik ga mijn bed opzoeken wie weet morgen mischien een veulen of 2 of 3 Clown

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 02:15

Nachtelijke update Simply:
Uier begint te glimmen, ik raakte haar tepel aan en het "melk" spoot eruit! Normaal moet ik echt "melken". Het is nog wel geel, dun, maar plakkerig.
Verder vulva nog steeds zo slap, lang en dk als maar kan. Hooi van 23.15 uur heeft ze nog niet op, biks wel. Trapt af en toe naar haar buik, verder rustig, maar duidelijk zit ze vanavond niet zo lekker in haar vel Ach gut .
Wie weet dit weekend?? (zeg ik al 3 weekenden... Clown )

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 04:59

Spannend Jeddah!
Sim gaat toch netjes voor Macy Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 07:10

Even heel snel terwijl moeder, kind en echtgenoot (!!) liggen te slapen in de stal:
ITS A GIRL !!!
Ze is om half vier geboren en is palomino (denken we) tovero met veel, héél veel wit. Ze heeft 1 blauw oog en was al heel snel heel bijdehand. Poepen kan ze als de beste. Drinken heeft ze nog niet echt door, maar de da vroeg ons een paar uur geduld te hebben Haha! .

Foto's zitten nog op de camera. Ik ga nu weer naar stal.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 07:59

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Haha!
Van harte!!! Klinkt alsof alles goed is, gefeliciteerd!!!!
(foto's... Bloos )

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 08:18

Joh Knipoog gefeliciteerd mac hartstikke leuk klinkt idd allemaal goed.
Erg benieuwd naar de Cheese!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 08:27

Jaaaaaaaah gefeliciteerd!!!!!!
Ben erg benieuwd naar de foto's!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 08:27

Gefeliciteerd zeg Go jij! Go jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snel foto's laten zien.

Citaat:
elady; die buik begint er ook steeds voller uit te zien! En wat blijft ze netjes stilstaan !
D'r buik wordt idd dik (niet zo dik als vankie!!!). Ze blijft idd netjes stilstaan...goed opgevoed paard.