Gitta schreef:Hoe krijgen jullie zo leuk die kleuren in jullie onderschrift lukt me niet
Moet je [color=(kleur in engels invullen)]tekst[/color]
en als je andere grotes wil moet je [color=(kleur in engels invullen)][size=(bv)12]tekst[/color][/size]
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gitta schreef:Hoe krijgen jullie zo leuk die kleuren in jullie onderschrift lukt me niet
Mac schreef:@Lola: gewoon een aggregaatje kopen en op de meest onmogelijke tijdstippen opstarten. Uiteraard zo dicht mogelijk bij het huisje. Nee flauw natuurlijk ... lastig hoor, van die mensen die op dit soort momenten op een dergelijke manier op hun strepen gaan staan. Misschien kun je idd geld bieden ... zo te horen issie daar het meest vatbaar voor ...
![]()
.
vrijalover schreef:en trouwens als het niet te ver is wil ik wel een keertje komen, dan kan ik jullie veulentje bekijkenen jullie zelf meeten!
Tinne schreef:vrijalover schreef:en trouwens als het niet te ver is wil ik wel een keertje komen, dan kan ik jullie veulentje bekijkenen jullie zelf meeten!
Ik zou dat idd ook graag willen doen bij degenen die een beetje in de buurt wonen!
In Spanje heb ik ook geen laptop, ben daar van 29 t/m 8 mei en wanneer is Vreya uitgerekend?
D'r buik wordt idd dik (niet zo dik als vankie!!!). Ze blijft idd netjes stilstaan...goed opgevoed paard.Citaat:elady; die buik begint er ook steeds voller uit te zien! En wat blijft ze netjes stilstaan !