Natuurlijk niet te vergelijken met een groot paard.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaritB schreef:Ik zou die er in laten denk, is ook stevigheid van de trailer.
Persoonlijk durf ik mijn merrie niet met veulen in 1,5 paard te vervoeren. Zou kiezen voor een 2 paards zonder schot. Liefst wel met stang. Veulen los en merrie vast.
Silly1972 schreef:vraagje als jullie merrie en veulen in de trailer vervoeren, hoe doen jullie dat dan?
Halen jullie dan de stangen eruit?
Gaat trouwens om een 1.3/4 trailer zonder tussenschot
Alexandra__ schreef:Kabayo op deze manier heb ik er geen ervaring mee, maar wellicht kun je contact opnemen met de draagmerriecentrale? Ze zitten in Dronten geloof ik.
Mijn buurman heeft zijn merrie aangemeld daarvoor, maar daar komt straks een compleet embryo in als alles goed gaat.
Kabayo schreef:Lady hadden we vast aan links met schot er tussen. Veulen rechts los. Bleef gewoon achter de stangen
Shetlanders staan altijd los hier.
Hej even een vraagje. Ik heb in maart een dekking gewonnen van een ponyhengst. En die wou ik natuurlijk gebruiken voor lady. Aangezien dat niet mogelijk is, en ik toch super graag een veulen wil van Handsome, vraag ik mij af of het mogelijk is of ik daarvoor een draagmoeder kan vinden? Is dat mogelijk? En waar moet ik dan aan denken? Ik bedenk zomaar wat hoor.. Misschien kan het helemaal wel niet
Ik betaal dan uiteraard alle dierenarts kosten enz
Kabayo schreef:Bedankt voor de antwoorden!
Embryo word hem niet hoor! Lady's moeder is onvruchtbaar plus dat het verrekte duur is. Dus ik bedoel echt een veulen van de pony merrie en handsome. Maar weet niet of dit te realiseren is. En waar ik om moet denken
Lovelyn schreef:Kabayo schreef:Bedankt voor de antwoorden!
Embryo word hem niet hoor! Lady's moeder is onvruchtbaar plus dat het verrekte duur is. Dus ik bedoel echt een veulen van de pony merrie en handsome. Maar weet niet of dit te realiseren is. En waar ik om moet denken
Ik weet niet of je het uit een Arabische merrie zou willen krijgen? Op mijn stage verleasen we dit jaar waarschijnlijk 3 van de 5 top arabisch volbloed merries. Met hele mooie afstammingen. Ik zou eens na kunnen vragen hoeveel ze daarvoor vraagt. De enige eis die ze stelt bij haar eigen merries is dat ze bij haar thuis moeten blijven staan, het zijn natuurlijk dure merries.