Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vorrige keer moest ik haar drogeren de eerste keren na de vorrige blessuren anders ging ze als een rodeopaard door de bak. Nu echt geen stap verkeerd gedaan terwijl ze al acht weken alleen ad hand stapt. Vandaag mocht ze voor het eerst weer even draven.

Hansje begint flink te groeien en te zakken. Nou ging Pony echt super de laatste tijd, valt ze maandag weereens. Ze maakt zulke malle sprongen en dan verliest ze controle en valt op d'r knieën gevolgd door voorover kukkelen en in de palen en draden terecht komen. De sufferd. Vandaag goed stram dus helaas weer, maar verbeterde wel weer dus gelukkig daat ze ene stuk beter dan vorig jaar 
Al_Zawraa schreef:Bedankt voor de reacties op mijn vraag over IP-camera's, als er meer mensen ervaring mee hebben hoor ik het graag. Ik waak normaal ook altijd in een caravan direct naast de stal, met een camera met zeer weinig bereik, maar het lijkt me wel praktisch om ze ook van thuis te kunnen zien, niet alleen voor tijdens de dracht, maar ook als er eventueel eens 1 ziek is ofzo. Dat moet dan dus inderdaad een IP-camera worden, want ik woon op 10 km afstand, en wil het dan dus ook graag op mijn telefoon kunnen zien.
Fotsy, die camera kan je dus thuis gewoon op een laptop ofzo bekijken? En ook via je telefoon? (Heb nog niet echt tijd gehad om er verder naar te kijken, sorry)
Met Mausi alles goed, maak me alleen een beetje zorgen om Aziza, ze is zo extreem chagrijnig de laatste maand.. Maar kan ook niet echt iets zien aan haar wat haar niet lekker zou zitten, dus ik hoop dat het gewoon snel weer bijtrekt.