Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Diane65 schreef:Cynthia, gaat ze het nu ein-de-lijk eens doen?
Ehhhm.... géén idee... Uier lijkt wel weer voller, maar nog geen hars of melk...
Morgenochtend maar weer even gluren bij haar...
Ach, het kan hooguit nog 2 maanden duren, toch?
Dag 347 (4 mei) en dag 352 (9 mei)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BEPCTZA4.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-GWWWGOVU.jpg
Linkerfoto is door mij gemaakt, rechter vandaag door mijn verzorgster.
Morgen maak ik een zelfde foto zodat de vergelijking makkelijker is..
Cynthia82 schreef:Ik word net wakker van een smsje van een stalgenoot die Dais altijd 's avonds laat nog een keer checkt: Uier zit ineens barstensvol en ze is erg grof achter. In een paar uur tijd erg veranderd.
Ik ga vannacht om 2 uur even kijken.. Wie weet....
KootMiraDrum schreef:zitake schreef:hier af en toe een buitje! zo even naar de pony's. halstertje was ik inderdaad van plan vandaag te proberen.
Doe maar zo snel mogelijk, hier zijn we in de dwarse periode beland. Iemand veulen hebben? Krijg je er geld bij!
KootMiraDrum schreef:zitake schreef:hier af en toe een buitje! zo even naar de pony's. halstertje was ik inderdaad van plan vandaag te proberen.
Doe maar zo snel mogelijk, hier zijn we in de dwarse periode beland. Iemand veulen hebben? Krijg je er geld bij!
Joyceee86 schreef:Nou, het is momenteel geen schatje hoor. Wat een gevecht hebben we vanavond moeten leveren (zij en ik) voordat ze de stal in was. Niet leuk meer. Niet voor haar en niet voor mij.kom maar brengenLeuk een tinkertje..
De veulens hier ook, die gaan toch lekker spelen met elkaar.. Gicardi heeft alleen mega snelle achterbenen en een borst van beton, zoveel klappe dat ze al van Gup krijgt
NatasjavE schreef:Nou Bella heeft ons vanavond giga gefopt op 326 dagen en net doen alsof ze nog een week zou wachten.
Net na 12 uur geboren, een bruine hengst.. Geronimo, 4witte voeten en iets wit op het hoofd. Super mooi, sjiek ding.