Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:k moet voor abbey ff rekenen hoor op hoeveel dagen ze zit(25 april uitgerekend op basis van 340 dagen na laatste dekking)
Heb hier geen dekbon bij de hand
Zitake: En jullie hebben maar 1 wei? Tja, ik weet natuurlijk niet wat de afspraken zijn, maar ik neem aan dat je ervoor betaald en dus gewoon je rechten hebt
Snoevie schreef:okee vandaar!is dat gunstiger voor de fok oid?
ik ben een oenemeloen op dat gebied,sorry voor de vragen,haha
Cynthia82 schreef:Een keizersnee loopt misschien vaak niet goed af, maar volgens mij hoef je je weinig zorgen te maken. Het veulen past zich aan aan de ruimte in de baarmoeder van de merrie. Dus volgens mij is de kans op een keizersnee heel klein
Cynthia82 schreef:Cynthia82 schreef:Of de moeder van deze vader nou vos (ee), bruin (Ee), of zwart (Ee) is, volgens mij komen we er zo niet achter of de vader van de hengst homo- of heterozygoot voor zwart is (Peterina, verbeter me als ik ernaast zit).
Met deze zin doel ik op de moeder van de vader van Yesper (dus de moeder van Samber).
Volgens mij is de kans op een heterozygote groter. Kan je er niet achterkomen of de vader van Yesper (of Yesper zelf, nog handiger) homo- of heterozygoot is? De hengstenhouder vragen?