hahaha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is wel zo handig, scheelt me 2 bokt-bezoeken 

brighteyes schreef:weet iemand hier een antwoord op?
waarschijnlijk een domme vraag,maar komt er altijd melk uit een merrie haar uier als je haar melkt?![]()
mijn merrie gaf maar uit 1 tepel melk(hier zat ook een harsje op).
, ik mag hopen dat Yew mij niet zo lang laat wachten, ik vind het bijna leuk geweest en zie de kleine graag snel komen! Yew zit vandaag op de 313 dagen dus moet nog even geduld hebben. Donderdag moet de camera werken, ze gaan me maar hulp op afstand geven anders wordt het 3 x niks.
) Saffier schreef:@ Brighteyes: Ik zou het je niet durven zeggen. Bij Casa kon ik er destijds aankomen om schoon te maken, maar ik zou het toch niet in mijn hoofd moeten halen om er ook nog eens in te knijpen![]()
ja die van mij was net zo,als het kon zelfs voetje optillen,maar nu is het anders.
hengsten die je-weet-wel-wat worden
heb een foto van de overblijfselen gemaakt, mn zoon vond dat ik dat moest doen, en schrik niet maar de dagen erna,.... een olifantenspel eronder!! het is de eerste hengst die we hebben laten ruinen, ik wist niet wat ik zag, ik dacht dat hij nooit meer normaal zou kunnen lopen
quintusgl schreef:Fantast: bij jou merrie begint de uier dus al wel nu?
Even een vraagje: Soms lees ik wel eens (hier en andere sites) dat een maiden vaak niet weet wat er gebeurd tijdens het bevallen en datze dan niet goed mee persen. Wat kan je doen als dit gebeurd? (ben graag zoveel mogelijk voorbereid)