Wat is het rustig op stal, bij de merries. Het leek eerst dat shasta er toch aan toe was stond erg te schrapen. Maar staat nu weer rustig op stal. We moeten dus weer geduld hebben
Steefjevos
Geplaatst: 16-02-09 12:55
Schrapen is ook niet het enigste wat ze doen voordat ze gaan bevallen, maar het is wel frustrerend als je denkt "Jaaa, nu!" en dan doen ze iets waardoor je weet dat het níet zo is... *zucht*.
Weer één veulentje geboren in de nacht, valt nog wel mee. Ik had het drukker verwacht Was een hele snelle als ik het zo begrijp?
Bij Elements Arabians is cam 1 van de merrie die het eerste moet gaan, toch? Ze is een stuk steviger dan dat Amber was, of is dat gezichtsbedrog?
merrie bleef staan en er was geen schot in. De vrouw heeft het er voor een deel uitgetrokken en toen ze ging liggen voor het laatste stukje kreeg ze ook meteen hulp.
Love paints. Had de link aangeklikt op de alarm pagina en even die van jou ze hebben de zelfde naam maar was inderdaad nu ik nu kijk ook een andere.
Steefjevos
Geplaatst: 16-02-09 20:51
Ik heb het gemist, maar ik zie wel dat er nu iemand bij staat. Ik geloof dat de merrie wordt vastgehouden om de merrie te laten drinken? Ik ga zo even alle merries af die ik bekijk en zal daar wat van laten horen
Steefjevos
Geplaatst: 16-02-09 20:53
Ik heb het gemist, maar ik zie wel dat er nu iemand bij staat. Ik geloof dat de merrie wordt vastgehouden om de merrie te laten drinken? Ik ga zo even alle merries af die ik bekijk en zal daar wat van laten horen.
Wat een enig stel, de merrie en het nieuwe veulen van Elements. Mooi veulen!
ik ga ook eens meekijken . iemand een tip over welke je het beste kan bekijken ze doen het niet allemaal bij mij .
Steefjevos
Geplaatst: 16-02-09 21:03
Rain @ Castaway Farm: ziet er rustig uit, zonnetje lijkt daar weer te schijnen en ze knabbelt lekker aan haar hooi en loopt zo nu en dan naar buiten.
Dream Team Minis: Geweldig om kleine Party Girl met de bal te zien spelen. Zo te zien staat Dynamic buiten de box, misschien maakt Marije buikfoto's voor in het dikke buiken topic?
Fields Quarter Horses: alles loopt buiten?
Nanny @ Goodmans and Sons: (geit) Ze staat alleen lijkt het, is lekker rustig aan het knabbelen.
Shasta @ Paintscape Farm cam 1 en cam 2: lekker even wat gedronken, er lijkt een grote drol in haar stal te liggen Of likt ze het nu? Het ziet er beetje raar uit, wat denken jullie? http://www.marestare.com/cam.php?alias=paintscape
*zometeen de volgende update*
Birdie60
Geplaatst: 16-02-09 21:06
elements arabians: Should have let you all know...beautiful little chestnut colt with a very large blaze that wraps around both nostrils and down over his chin, and one small rear white sock. So not as much white as Mom, but a gorgeous little boy. Forgot...he was upside down, so Steph had to pull and twist to get him into the world in the right position.