Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:39

Ben net op zoek geweest in mijn schuur en ik heb een infra rood camera gevonden Eigenlijk is hij voor bij de voordeur, toen ik hier net kwam wonen heb ik hem nog in de stal gehad bij Jaike, vond mijn vriend wel een leuk idee Toen ik nieuwe stallen kreeg is dat ding in een doos gegaan en niet meer opgehangen en nu komt hij weer van pas!

ik ben blij

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:55

Jullie gaan echt veeeeels te snel

Marije: Als je een uitgezakte buik zoekt, is die bij jou inderdaad makkelijk te vinden!

Ik moet nog ongeveer 100 dagen wachten als Vreya even lang draagt als vorig jaar! Ben zo benieuwd Ook al staat de kleur vast...

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:02

Heej. Hier gaat het niet zo goed met de drachtige dame! Gister is ze tijdens ee buitenrit op hol geslagen, in de stroomdraad terecht gekomen. En uiteindelijk over de doorgaande weg naar huis gerend. Onderweg nog een slagboom van anderhalve meter meegenomen enzo :S
Ik ben er dus afgevallen en zit nu met een lam pootje, zij had gelukkig niet. Eet nog steeds gewoon, en had maar 2 wondjes op dr spong. verder beetje dikke pezen maar ook dat leek allemaal mee te vallen.
Maar ik moet nu gaan. Krijg beetje hoofdpijn. verder verhaal volgt nog!
Groetjes

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:04

Oh jeej dat is idd wel erg schrikken CarpeDiem. Moet bekenen dat onze drachtige dame ook zo'n actie heeft gehad pas, en daar zit het veulen ook nog steeds in.
Voor jou is het slechter afgelopen zo te lezen. Beterschap!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:27

MarijeR schreef:
Zocht je een uitgezakte buik?
[img]buikfoto[/img]Trouwens, ik hoef het er nog helemaal niet uit te kijken hoor
Maar even naar binnen spieken om te kijken wat voor kleurtje erop zit en hoe de waterleiding loopt zou wel heel leuk zijn

Dat is een eenzijdige hangjongere denk ik zo Marije

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:03

haha , ja geloof het ook!

jeetje carpe Diem, dat was wel ff schrikken!
Hoop dat jullie er allebei niks aan overhouden.
Beterschap!

Vanmiddag lekker gereden op Treesje, en ze heeft de wissels goed door nu.
Leer ze nu maar spelenderwijs van alles aan, pasje travers enz enz.
En dan vindt ze het erg leuk.
In het begin wqas het weet flink waggelen geblazen, maar na een galopje alles weer lekker soepel!!
Groetjes

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:15

carpe diem, beterschap,
Marije, wat een opmerking, ik lig dubbel.....

Sammie, ik heb medelijden met je.....

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:19

jeetje carpediem, echt niet leuk, hopen dat alles weer goed komt
die foto;s van hol dr buik willen echt niet lukken door middel van verzenden, ik ga maar eens een snoertje kopen.

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:10

Carpediem, beterschap. Lijkt me echt doodeng als je paard zo aan de kletter gaat. Hopelijk gaat alles goed.

Ik heb van mijn broer en schoonzusje een heel mooi lederen veulenhalster kado gekregen. Echt hartstikke lief. Het ongeboren veulen heeft nu al het meest luxe halster van alle paardjes hier op stal...

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:15

Heb vandaag niet veel tijd, alleen even snel wat reacties.

CarpeDiem heeft een stout paard die op hol sloeg tijdens een buitenrit. Dat is niet zo mooi, gelukkig is het met het paard allemaal goed afgelopen. Baale dat het met jou iets minder gaat

Macy heeft een hele mooie uitgezakte buik

peetje heeft lekker gereden

Ik zou ook wel even naar binnen willen kijken. Ik kan best nog gedult genoeg hebben tot het veulen eruit komt, maar ik zou ook heel graag even willen weten wat eruitkomt en hoe het eruit ziet

Het gaat goed met de merrie van ChristaMoor, dat is altijd fijn!

Mooie hengst Flettie! Het is niet echt mijn type, maar het lijkt me wel een hele mooie combi met Flettie. Echt hetzelfde type

Het paardje van Barb heeft ook ene heel mooi bescheide buikje

Mooie naam voor het veulen Koekie! Echt lang zeg.

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:20

ik heb van de week tentamenweek en volgende week ook dus ik kan nu niet meer zo heel actief meebokken op het DB topic, maar zodra ik even tijd heb ben ik er wel hoor. veel updates kan je niet verwachten. ik baal dat ik nu net tentameweek heb terwijl ik holly tot eind van de maand rijd, heb ik helemaal weinig keren dat ik nog kan rijden, straks kan ik het niet meer

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:23

Jeeeetje, CD, dat is wel behoorlijk schrikken! Lee is normaal gesproken ook een bomb proof buitenpaard, maar als ze drachtig is ... ... Het lijkt wel of haar beschermingssensor nu al op "max" staat!

@Marije: hele beste buik, die zwarte! Steekt wel parmantig uit aan de zijkant; hij trekt (nog?) niet zo aan haar rug.

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:44

Marlijntjuh, wat heb jij een geheugen zeg!
ik kan dat echt allemaal niet onthouden hoor!!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:50

Bedankt voor jullie liever reacties. Heb wel een beetje zeurende hoofdpijn, maar niet echt noemenswaardig. Mijn been doet het de ene keer wel en de andere niet. Twijfel eigenlijk over het nar de dokter gaan. We zijn gister al geweest en toen zei ze dat er niets aan de hand was, denk zelf eigenlijk ok dat het gewoon spiere en banden zijn die opgerekt / gekneusd zijn. Ongeschreven wet bij ons is: als je niet gaat werken / naar school gaat: ga je ook niet naar stal. Dus ik ga zo even Herman bellen hoe het met Utah was. En voor morgen avond / eind va de middag heb ik al toestemming om weer naar stal te gaan. Wil me knollie heel graag weer zien. Hoewel ik denk dat zij er niet veel van over heeft gehouden. De boswachter is vanmorgen ook gebeld, en die zou zorgen dat de draden van het begrazingsgebied weer gemaakt worden.. Wel zo fijn met het oog op loslopende schotse hooglanders etc.
Ik zit erover te denken om toch een brief richting gemeente te doen. Wij zijn niet de eerste ruiters (en ook zeker niet de laatste) die een ongeluk krijgen mede dankzij het stroomdraad!

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:00

CarpeDiem, Beterschap

Marlijntjuh, je hebt idd een goed geheugen!

Hollibolly, Sterkte met je tentamenweken.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:15

Marije: Lekker uitgezakte buik ben heel erg benieuwd naar de kleine

Marlijntjuh: wat ik daarstraks nog vergat te zeggen
ga O'Bryan maar gauw trainen: ik wil een doorgetraind lijf zien hoor op de keuring 18 februari

Update van drachtige muts Tinkerbell
Vandaag gepoetst en buikfoto's gemaakt moeten alleen nog even bewerkt en geupload worden
Poetsen vond ze vandaag niet erg leuk. Heeft af en toe wel eens naar me gehapt (met haar lippen dan ) Had ook de indruk dat beeb een beetje dwars lag, want ze keek tijdens en na het poetsen vaak om naar haar buik en plooide zelfs haar nek zodanig dat haar snor erover heen ging. alsof ze mij wou zeggen: daarbinnen doet iemand mij auwa

CarpeDiem, veel beterschap!

Holly: veel succes jij duimen voor mij ook he

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:25

@frenia: dat doet me er aan denken: ik kreeg vandaag een SMERIGE BLIK toen ik aan Lee's buik zat. Ze schrok er zelf van (oeps, tis de baas) en daarna heb ik De Buik uitgebreid kunnen betasten. Jeetje, wat is dat paard bézig met haar dracht!!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:07

frenia schreef:
Marlijntjuh: wat ik daarstraks nog vergat te zeggen
ga O'Bryan maar gauw trainen: ik wil een doorgetraind lijf zien hoor op de keuring 18 februari

Hahahahah Ik zou maar niet te veel ervan verwachten als ik jou was. Bryan is pas 3.5, en is pas een paar weken gereden Hij heeft de rest van de tijd gewoon lekker buiten gestaan met de andere paarden, en heeft te veel wintevacht. Ik zou hem wel kunnen scheren maar dat is eigenlijk tegen mijn priciepe. Het is een tinker, dus die mag gewoon lekker buiten staan. Hij heeft wel vaak een deken op, dus de vacht is niet te dik. Maar het kon charmanter

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:09

Sterkte met je tentamenweek Hollybolly, mijn zus heeft dat nu ook. Dus kan ik niet zo vaak op de computer, dus moet ik de hele tijd heel veel bijlezen als ik er weer kom. Ik ben altijd blij als haar tentamenweek weer voorbij is

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:38

Ullwinn schreef:
Mijn dikzak is morgen 225 dagen.

Oops, niet dus! Ze zit 'al' op dag 228
Maar is niet erg, is alweer dichterbij de 340

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:39

dank jullie wel, ik duim ook voor degene die hier ook tentameweek hebben. echt niks aan joh. maar goed, ik ga nu slapen, fit zijn he, anders kan je helemaal niet leren.

@ ullwinn, dat is dus weer een leuke meevaller

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:40

Volgens Cheyenne haar teller:
66 days, 2 hours, 20 minutes, and 21 seconds left until Cheyenne's due date

haha ik vind dat de uitvinding van de eeuw, echt waar......
enne, voor degene aan de studie, Succes!!!!

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:46

studie?? getverderrie
Heb ik gelukkig al lang gehad (ben ook al 23!!! )
Brrr, heb twee uur buiten les staan geven, koud hoor!!
ga nu lekker douchen en te bed, morgen weer werken.

Welterusten allemaal, en niet teveel babbelen, want kan pas morgenavond bijlezen/bokken!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:51

Fotoprogramma wil niet meewerken

Marlijntjuh: nee niet scheren!!!
Weet wel dat ie nog jong is Maar ik verwacht toch dat ie meer uitgegroeid is dan vorig jaar

Haha! Lee is bézig met haar dracht: wie zei ooit dat paarden niet menselijk zijn?

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:05

Peetje, tjè.....al 23 ???

ik heb Cheyenne wel laten scheren, in oktober ofzo.....die had na 1 stap al zweet......nu groeit het weer lekker aan en ben ik aan het afbouwen met de dekens....zodat ze in februari weer zonder kan....
werkt prima...