mocht Copper gaan, ik zit tot 23:00 in de bieb en mijn telefoon staat uit... dus dan graag de volgende op de lijst ook bellen
Morgenavond van 19:00-22:00 tentamen (vandaar ook bieb) en staat mijn mobiel ook uit. Dan geldt hetzelfde verhaal. Wie moest mij ookal weer bellen ? Djuno toch ?
Eigenlijk hoop ik heel hard dat Copper wacht totdat ik weer heeeeeeel lang achter de PC kan zitten
There was alot of hope at one point, however, the things that Angie requested were not done. The Nutrition she kept insisting that he get, was not given. I guess the hospital she had him at felt that Angie didn't know as much as they did.
They wasted the precious little energy that he had to fight, and he lost that fight a little while ago when he was guided across the Rainbow Bridge. They felt that he had suffered enough and they let him go.
Once again Angie has suffered a tremendous amount of loss and heartache at the hands of medical staff that should know better. She's had more than enough to bear and this is one more thing.
We will all heal, but will Baby understand? They're leaving him with her for awhile to help her fathom what is going on. My prayers are with her for if ever a mare deserved to have her foal - it was Baby.
Als als als ze nou misschien eerder al een onverwacht bezoekje had gebracht was ze er misschien eerder achter gekomen dat ze hem niet de optimale behandeling gaven. Als dat in overleg met de eigenaar gaat met als argument: we helpen hem daarmee waar het moet en niet waar het kán (snap je?), dan is het nog weer anders. Maar waarom nou handelen tegen de wens en verwachting van de eigenaar in. Voor mijn gevoel denk ik: Baby bleef er zo bij betrokken, en die voelen het vaak haarfijn aan of iets de moeite waard is om voor te vechten. Echt heel erg verdrietig dit.
Jeetje wat word ik hier weer verdrietig van, echt waar, zit hier met tranen in mijn ogen, arme, arme Baby (ze was zo'n lief moedertje) en Angie.. Weer een veulentje van deze mensen, die het niet gehaald heeft, it's heartbreaking... Vorig jaar Achilles en nu Socks...
Ik voel mij gelijk helemaal aangeslagen...barncammen kan erg mooi en ontroerend zijn, maar ook heel verdrietig...
Maar we moeten niet met z'n allen bij de pakken neer gaan zitten hoor, het gaat gelukkig veel vaker goed en dus als afsluitertje van de dag (voor mij dan, want ik ga ) een heel geinig foto'tje van een pasgeborene:
Geen nieuws over Copper, alles lijkt rustig... Ze kán veulenen vannacht maar ik verwacht het niet
@paars: op de camera's zit infra rood licht voor zo'n 10m zicht in het donker. Er hangt nog wel een klein nachtlampje in de stal zodat ik geen groot licht aan hoef te doen als ik 's nachts een keer moet kijken. Maar voor een uiercheck heb ik dan wel een zaklantaarn nodig, daarvoor is er niet genoeg licht.