Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wendyelst

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 16:50

ey

alvast allemaal veel geluk met de veukentjes Haha! Haha! en veel plezier ermee ik hoop dat het allemaal goed gaat ik wil wel foto's zien van de veulens ze lijken met el allemaal mooie veultenjes gaan worden
haha Knipoog Knipoog Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 17:20

Jemig Marije ... dat moet er toch voor het weekend zijn, zou je zeggen!

@MissSol: ik vind haar bol hoor Bloos . Mag er wezen, die buik.

@Gitta: het draait natuurlijk extra makkelijk nu het zwaartpunt verschoven is Haha!

@jeddah: handig, zo'n extra cam! Bij ons staat de originele cam boven (voor als we in bed liggen) en sinds een paar dagen kan ik die ook op mijn computer bekijken. Ik zit nu 's avonds niet meer echt in de woonkamer (wel af en toe een tukkie op de bank) maar wél voor de pc ... alsof ik daar al niet genoeg achter zit Gestoord

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 17:28

Dames wat een pagina's weer! Gestoord

Wij zitten met een probleem, de wei waar de stal op staat huren we van familie, naast onze wei staat een huisje van dezelfde eigenaar waar sinds kort iemand nieuw is in komen wonen. Tot op vandaag namen wij elektriciteit via dat huisje en er hing een verzegelde teller tussen zodat beide partijen precies wisten hoeveel stroom wij verbruikten (niet veel, slechts 2 tl lampen die enkel in de donkere seizoenen branden)
So far so good, maar deze man "vertrouwt ons niet" zegt hij, dat er een hoogdrachtige merrie staat en wij toch écht wel elektriciteit nodig hebben "daar heeft ie geen kloten mee te maken" ... Nou dan ben je klaar ja ... Scheve mond
De huisbaas heeft geen contract met die man, die man woont daar geeneens officieel! Eerst woonde zijn hoogzwangere dochter daar met vriend maar die zijn verhuist en nu woont die vader daar dus in, zonder borg, zonder contract, zonder wat .. eigenlijk issie een kraker zou je kunnen zeggen.
Om een lang verhaal kort te maken, er woont een ontiegelijke grote zeikerd in dat huisje die ons heeft afgesloten en zelfs na aandringen van de huisbaas weigert om ons terug aan te sluiten.
Nou zit ik dus met een merrie die over 2 dagen is uitgerekend ZONDER elektriciteit, beestig.

Gelukkig hebben we ook hele lieve buren aan de andere kant die hun verwarmd tuinhuis ter beschikking hebben gesteld voor me mét elektriciteit én telefoonleiding. De Birth Alarm kan ik dus gebruiken, de camera niet.

Maar toch, wat is er tegenwoordig toch mis met de wereld joh Verward Is het nou zó erg dat wij 2 tl lampjes hebben branden en een cameraatje hebben aangesloten? Is het dan echt nodig om mij in de pikkedonker te laten klooien met een hoogdrachtige merrie? Is het nou écht nodig om dààr zo een punt van te maken? 3.70€ aan elektriciteit per jaar?
MOET JE JE DAAR NOU ECHT ZO VOOR LATEN KENNEN???
Heb dus weer in m'n buidel getast voor een nieuwe lamp op batterijen die ik kan richten. Vriend van me heeft ook een generator versiert die ik een week mag gebruiken zodat ik in het allerslechtste geval toch de lamp kan aansteken (zo een ding maakt een hels kabaal en kan dus niet de hele nacht draaien)
Maar het is toch erg hé? Ik kan er met m'n verstand niet bij dat mensen zo moeilijk kunnen doen over zoiets banaals ...

Maar ik zit wel met de gebakken peren...

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:04

mac: Dom dom dom Gestoord heb ik nooit over nagedacht Tong uitsteken

Loolapelooza: wat een vervelende mensen heb je toch zeg (zacht uitgedrukt) gelukkig dat je het tuinhuisje tot je beschikking hebt maar het blijft waardeloos.Valt er echt niet met die man te praten joh kan je je toch niet voorstellen waar hebben we het nou helemaal over!!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:08

Hoi hoi ik heb het even druk lees morgen weer bij.... Ik heb een topic gevonden waar kenners misschien antwoord kunnen geven:
viewtopic.php?f=13&t=381177

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:20

update vreya: Vanmiddag kwam ik aan op stal, ik wist niet wat ik zag! Ze blijft gewoon groeien! Wow! Elke keer is ze weer dikker! En ja, de eerste uier is er!! Haha!:D Het begint nu echt allemaal te groeien Lachen Ik heb nog even een stukje langs de weg gelopen met haar, ging super Knipoog al hoewel ze het wel moeilijk vind geloof ik met die buik, ze schommelt! Nog even een appeltje gegeven en toen weer weggegaan Lovers Haar humeur is tot nu toe heel goed Ja ze is lekker rustig. tegen andere paarden is ze wel chaggerijnig!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:22

Faniek schreef:
Hoi hoi ik heb het even druk lees morgen weer bij.... Ik heb een topic gevonden waar kenners misschien antwoord kunnen geven:

36 km. is wel veel hoor als de merrie 10 maanden drachtig is! Vanaf 10 maanden moet je je rijden echt gaan aanpassen en dan een rit van 36 km maken met draf en zelfs galop? Ik zou het zelf niet doen Knipoog

@ loolapaloza: daar zou ik ook gek van worden! Boos! Maar het vervelende is dat je er niets aan kan doen Die mensen zijn wel een stelletje mierenneukers zeg!! Hamer Dat ze daar juist NU en over zo'n KLEIN beetje stroom scenes om gaan trappen! gelukkig zijn je andere buren wel aardig Lachen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:31

vrijalover schreef:
Faniek schreef:

36 km. is wel veel hoor als de merrie 10 maanden drachtig is! Vanaf 10 maanden moet je je rijden echt gaan aanpassen en dan een rit van 36 km maken met draf en zelfs galop? Ik zou het zelf niet doen Knipoog

Ik ben het niet hoor Lachen Ik bedoel hier zitten wat kenners en misschien kunnen die daar antwoord opgeven, omdat ik zelf geen idee heb.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:59

Hebben jullie Quicktime? Heb filmpjes. Haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:07

jaaa ik wel hoor! Haha!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:22

Meld me even. Ben vanavond niet thuis.
Maar er lijkt nog niets te komen. Ze heeft wel uier, maar er komt niets uit. Dus ik denk dat er nog niets komt.

Wel heb ik vanmiddag gelijk uit school gespiekt of er al een veulentje was, maar nee helaas.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 19:54

Bubbels, dat kunnen we downloaden. Zien zien!! Haha!

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:00

Muppet begint nu echt dik te worden Tong uitsteken
ben echt zo benieuwd naar het veulen!!
nog 76 dagen wachten.......

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:04

Marije; is het normaal dat die uiers zo huge worden Wow! ! Jeetje mina, dat kan echt niet lang meer duren zou je denken Nagelbijten / Gniffelen

Lola; belachelijk dat die vent jullie stroom heeft afgekapt, hij maakt echt van een mug een olifant. En als jullie hem wat geld aanbieden, of de stroom vergoeden zegmaar? Klinkt misschien heel krom, maar als je dan stroom hebt, dat is je toch ook heel wat waard denk ik Knipoog.
Ongelooflijk dat mensen zó moeilijk over zoiets kunnen gaan doen *zucht*

Ik ga even in een ander topic op KS kijken, daar is namelijk wél een veulen geboren Tong uitsteken. (zou er misschien een vloek rusten op dit topic? Haha!)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:12

@Lola: gewoon een aggregaatje kopen en op de meest onmogelijke tijdstippen opstarten. Uiteraard zo dicht mogelijk bij het huisje Extreme duivel . Nee flauw natuurlijk ... lastig hoor, van die mensen die op dit soort momenten op een dergelijke manier op hun strepen gaan staan. Misschien kun je idd geld bieden ... zo te horen issie daar het meest vatbaar voor ... Ach gut

Ja Bubbels, dat moet lukken . Laat maar komen die beelden!

Dus weer niemand wiens merrie nu dan toch echt op knappen staat??
Ik hou het op Macy. You go girrrrl!

Pepsi's uier is weer voller geworden. De speentjes steken er nu echt uit. Kwab tussen haar benen is behoorlijk. Slappe achterhand. Heel af en toe zwiept ze even met haar staart en stampt ze met haar achterbenen, maar meer niet. Geen wax, geen druppels. Nog steeds bijzonder goed gemutst.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:26

Gaat pepsi jullie dan toch inhalen? }> Wat denk je zelf mac? wanneer verwachte je de kleine? Lovers

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:31

vrijalover schreef:
Gaat pepsi jullie dan toch inhalen? }> Wat denk je zelf mac?

Neuj. Ben nog niet echt onder de indruk. Een paar dagen nog misschien? Moeilijk te zeggen ...

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:32

eh.. waar gaat dit over?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:41

Eh, drachtige merries Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:44

Nou, ik vind dat die uiers van Macy onderhand toch wel leeggezogen mogen worden hoor Tong uitsteken. Arme beest staat daar met uiers die op ontploffen staan! Gestoord
Ik vraag me nu af of Ivanka ook van zulke uiers gaat krijgen Clown

Ik ga dr dekens nu maar eens proberen af te bouwen, vind het zo onderhand weer eens tijd worden dat ze zonder dekens de wei op kan. Het is al half maart!

En half maart brengt mij weer bij mijn volgende onderwerp van gesprek. Half maart betekend hier: 7 maanden dracht!!!! Nog maar 4 maandjes te gaan, dat zijn dus... 12 weken (?) Haha! Hyper!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:48

wauw tinne 7 maanden alweer! Haha! Goed zeg! 4 maanden zijn alleen geen 12 weken Schijnheilig 16 Ja Dat is nou jammer Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:52

Jaa, het gaat echt snel nu! Heerlijk! En eind april ben ik ruim een week in Spanje, dus ik kijk nu eerst daar heel erg naar uit en daarna heb ik helemaal niets meer aan mijn hoofd en kan ik heel mijn gedachte alleen maar op het veulen richten Lachen.

Hihi, over 4 maanden zit ik misschien wel net zo te stressen als jullie nu allemaal Haha!. Probleem is dan alleen dat ik bij mijn oom zit, en daar is geen internetaansluiting en geen pc Gestoord ... Kan de laptop dus ook niet meenemen op jullie op de hoogte te gaan houden dan, aangezien er geen internetaansluiting is Tong uitsteken.
Hmm, daar moet ik nog even wat op gaan verzinnen Knipoog.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:56

Tinne schreef:
Jaa, het gaat echt snel nu! Heerlijk! En eind april ben ik ruim een week in Spanje, dus ik kijk nu eerst daar heel erg naar uit en daarna heb ik helemaal niets meer aan mijn hoofd en kan ik heel mijn gedachte alleen maar op het veulen richten Lachen.

Hihi, over 4 maanden zit ik misschien wel net zo te stressen als jullie nu allemaal Haha!. Probleem is dan alleen dat ik bij mijn oom zit, en daar is geen internetaansluiting en geen pc Gestoord ... Kan de laptop dus ook niet meenemen op jullie op de hoogte te gaan houden dan, aangezien er geen internetaansluiting is Tong uitsteken.
Hmm, daar moet ik nog even wat op gaan verzinnen Knipoog.

Dat is irritant! Boos! maar daar moet je maar wat voor regelen! Haha!
Heb je in spanje trouwens wel een lap-top? anders mis je vreya's veulen straks nog! Tong uitsteken

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:57

Hoe krijgen jullie zo leuk die kleuren in jullie onderschrift lukt me niet Boos!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:57

en trouwens als het niet te ver is wil ik wel een keertje komen, dan kan ik jullie veulentje bekijken Lovers en jullie zelf meeten! Haha!