alvast allemaal veel geluk met de veukentjes

haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faniek schreef:Hoi hoi ik heb het even druk lees morgen weer bij.... Ik heb een topic gevonden waar kenners misschien antwoord kunnen geven:
viewtopic.php?f=13&t=381177
vrijalover schreef:Faniek schreef:Hoi hoi ik heb het even druk lees morgen weer bij.... Ik heb een topic gevonden waar kenners misschien antwoord kunnen geven:
viewtopic.php?f=13&t=381177
36 km. is wel veel hoor als de merrie 10 maanden drachtig is! Vanaf 10 maanden moet je je rijden echt gaan aanpassen en dan een rit van 36 km maken met draf en zelfs galop? Ik zou het zelf niet doen
vrijalover schreef:Gaat pepsi jullie dan toch inhalen? }> Wat denk je zelf mac?
Tinne schreef:Jaa, het gaat echt snel nu! Heerlijk! En eind april ben ik ruim een week in Spanje, dus ik kijk nu eerst daar heel erg naar uit en daarna heb ik helemaal niets meer aan mijn hoofd en kan ik heel mijn gedachte alleen maar op het veulen richten.
Hihi, over 4 maanden zit ik misschien wel net zo te stressen als jullie nu allemaal. Probleem is dan alleen dat ik bij mijn oom zit, en daar is geen internetaansluiting en geen pc
... Kan de laptop dus ook niet meenemen op jullie op de hoogte te gaan houden dan, aangezien er geen internetaansluiting is
.
Hmm, daar moet ik nog even wat op gaan verzinnen.