Haar uier is nog vrij bescheiden

Maar ze moet nog 96 dagen tot veilig

Annash wat een bescheiden buik zeg! Ze draagt dan eerder laag?
nieky1993 dat worden precies slapeloze nachten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annash schreef:TJ_Stables schreef:Annash wat een bescheiden buik zeg! Ze draagt dan eerder laag?
Voor mij is alles redelijk nieuw, maar ik heb me laten vertellen dat ze juist hoog draagt, verstopt?
Van een aantal weken geleden:
[ [url=m/s5Vx3P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muronia schreef:Fijn dat jullie het waken zo verdelen claucarlien, dat scheelt een ieder wat uurtjes nachtrust. Ik ben nu wel nieuwsgierig.. hebben wij dezelfde voornaam Claudia
LaDonna75 schreef:Annash wow, die buikt niet uit haha.
Xritt schreef:Hoihoi,
Ik gooi even een vraag in dit topic. In het “dikke buiken” topic van 2023 kletste ik gezellig mee.
Ik heb een vraag over mijn merrie. Ze heeft in april 2023 een veulen gehad. Begin oktober is het veulen naar de opfok gegaan. Wat mij opvalt is dat mijn merrie soms nog best dikke en harde uiers heeft. Voor haar dracht had ze mini uiers. Nu hoor ik ze met rijden tegen elkaar kletsen en zijn ze na het rijden een stuk zachter. Omdat ze de laatste tijd niet haarzelf is. Stijf, snel zweten en moe. Vroeg ik me af of jullie dit herkennen? Of hoort het erbij dat een merrie na 1 veulen, grotere en harde uiers blijft houden. Op de foto lijkt het minder dan het is.
[ [url=m/cZ5jKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]