frenia schreef:ik vind dat er een petitie moet komen in dit topic "Stop met foto's van HollyBollie te plaatsen!!!"
das echt geen doen! mijn hele toetsenborde is elke keer ondergekwijld!!!
buikje is overigens nu ook goed aan het groeien
Ik stem tegen!!!
Ben weer bijgelezen...
@BoefJMouse: Nog steeds niets???
@KDHtje: Welkom! Mooie merries.
@Jennyk: Geweldige sneeuwfoto. Balen van je gebroken enkel
.
@Maseike: Had je hond geen last van sneeuwklonten tussen zijn "tenen". Mijn hond had dit wel met de sneeuw. Maar misschien komt het omdat hij een langharige hond is? Mooie namen heb je al voor het veulen. Ik ben er nog steeds niet uit
.... Wij zijn trouwens ook al bezig met alle spullen in huis te halen hoor met nog meer dan 2 maanden te gaan. Beter om mee dan om verlegen te zitten straks met de bevalling.
@CubaLibre: Mooie wintertaferelen.
@Melanie: Die laatste manenfoto met sneeuw is gaaf!
@Amandake: Ook mooie sneeuwfoto's. De onderste met die shet die hooi van het andere paard aan het pikken is is vooral leuk vind ik.
@Valeria: Heel herkenbaar die moodswings....
@Fique: Je dametje ziet er goed uit.
@Redneck: Leuk, nog een qh erbij in dit topic!
@Frenia: Het begint voor jou nu echt op te schieten. Heb je al meer info over Marecare vergaard?? De dames hebben al een aardige buik. Hier geen problemen met verharen. Hollebol heeft dit jaar niet echt een wintervacht gehad... En wat een verschil met net terug van de hengst en nu.
@Pretty: Nog gefeliciteerd met je mijlpalen.
@Naomi: Wauw, jouw dame heeft echt een puntbuik! Welkom.
@Borderan: Is er al een minihafje?
@Pauk: Schiet ook al lekker op voor jou. Jouw dametje is een weekje later dan Hollebol aan de beurt.
@Tienn: Welkom terug. Jellie ziet er nog steeds super uit. En een voor de hand liggende naam voor een merrie: Nellie. Maar daar was je zelf ook vast wel op gekomen.
@CarpeDiem: Welkom. Heb je ook foto's van Utah?
@Dreeke: Hollebol had vanochtend ook coupe pleeborstel. Maar snel even gewassen voordat ze helemaal geen staart overhoud.