Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maseike

Re: Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:04

Arme Jenny. Afbeelding
Moet ik je verzorgen dan of is man lief toch een beetje lief voor je. Afbeelding
Nou ik heb een nieuwtje voor iedereen,aangezien mon dus naar kliniek zou gaan voor bevalling maar na nader inzien gaat mon per 1 juni weg naar een andere stal en ze zal daar bevallen (thuis dus)
We hebben vanmiddag een GSM BirthAlarm bestelt het kost wat maar je heb ook wat. Afbeelding
Handendoeken liggen al klaar. Afbeelding
Vindt het nu wel eng wat ik ga nu iets mee maken wat voor mij helemaal nieuw is maar lijkt mij ook onwijs mooi als je dit dan toch zelf gaat mee maken life dan kliniek.
Achteraf nu blij met besluit. Afbeelding

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:06

Ja jij moet komen!!! Tong uitsteken

Spannend hoor heidie zo'n "thuis" bevalling, maar dat komt vast goed! Knipoog

Keresa: idd zwaar balen!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:19

Gaan we doen jenny Lachen ik neem mon dan ook mee,kunnen we ook samen huilen en zakdoekjes nat maken Afbeelding

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:21

ahh wat ben je toch een schat! Knipoog

En komen er nog meer dames op zieken bezoek? Maken we er gelijk een meeting van Haha! Clown

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:53

maseike: leuk!!! OK dan! voor de handdoeken is het nog wel wat vroeg joh Tong uitsteken

jennyk: Ach gut ochgut!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:14

@ frenia we kunnen er niet vroeg mee beginnen Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:12

Zo, ik ben weer terug van wintersport! Haha! Gelukkig hebben jullie niet heel veel gekletst, maar moest toch 10 bladzijdes bijlezen.

Faniek en Pretty, sterkte met het verlies van jullie dierbare katten.

Mikkee, gaaf, nog een appie hier!

Maseike, mooie namen heb je!

Frenia, wat een verschil! Angel had echt een strak lijntje. En wat een mooie witte kont.Ja

Naomi, welkom hier! Nog maar even voor jou. Ben benieuwd naar het veulen. Haha! Gelukkig is Quick Step een erg ervaren merrie.

Jenny, au!!! Heel veel beterschap!

Maseike, leuk dat ze thuis gaat bevallen!

Kiony, ik ben thuis, je mag nu bevallen! Haha!

Zo, even wat snelle antwoorden na een uur bijlezen. Zo meteen naar Neon, heb haar nu een week niet gezien.

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:35

Hiep hoi, vandaag weer een mijlpaal! We zitten nu op 270 dagen, dus nog zo'n 70 te gaan. Vandaag even foto's maken en vanavond plaatsen (en bijlezen stelletje kletstantes Bloos ).

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:08

mijn hemel wat gaan jullie toch snel hier!!!!

Ben nog steeds erg druk met mijn nieuwe baan, die wel goed bevalt gelukkig Haha! en de bevalling nadert nu wel snel..spannend!

Faniek en Pretty, sterkte met het verlies van jullie katten. Het is toch vreselijk zeg...

Mikkee: leuk hoor, nog een appie Lachen ik vind die vlekkenstippelpaardjes altijd erg leuk, zou graag een appie shetje willen Haha!

Maseike, wat een gedoe he, met die namen Haha! ik heb nu voor zowel een hengst en een merrie 2 mooie namen, dus ik ben er gelukkig ook uit.

Frenia: wat een witte billen Haha!

Naomi, welkom hier! Die laatste loodjes duren het langst he.. ik herken het maar al te goed, we zitten hier op 314 dagen, dus nog maar een dag of 20 te gaan... en nu wordt het wel heel spannend vind ik.

Jenny: Auw, dat klinkt niet echt fijn nee... Heel veel beterschap!

Maseike: ik hoop dat je geluk hebt en er ook echt bij kan zijn, de meeste merries die ik ken doen het toch allemaal stiekem en snel als je er net even niet bovenop zit Haha!

Het is nog lang niet iedereen, iedereen die ik vergeten ben: sorry, maar jullie kleppen ook wel erg snel Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:52

Hoi ik meld me ook maar weer in het topic. Beetje later dan nooit toch Tong uitsteken

Utah heeft inmiddels een vollopende uier, dus ik gok dat ik met carnaval zit te koukleumen in een paardenstal Haha!

*leuke bijkomstigheid, misschien zit ik er dan over 2 weken al wel weer op!!!*

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:23

allemaal bedankt voor het meeleven! Ik heb alleen het idee dat Sjanty het rijden niet echt mist Haha! Tong uitsteken , ik wel Bloos

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 18:58

vandaag bezoek gehad van mensen die ook fokken, en angels veulen heeft even duidelijk getoond dat ie aanwezig is Nagelbijten / Gniffelen man wat ging die buik tekeer! die mensen moesten er erg mee lachen dat die in de laatste maand dracht nog zó beweeglijk is Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Verder foto's binnen gekregen van Baileys, Tinkerbells veulen van 2005. Volgend jaar wil ik graag een vol zusje daarvan fokken... Pling

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:00

Haha! die angel Tong uitsteken geeft ze ook aan last van het veulen te hebben, of merk je niet zoveel aan haar?

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:09

Jenny heel veel sterkte! Hopelijk heb je niet al te veel pijn!

Mikkee buikfoto's zijn al weer ff geleden, moet nodig nieuwe maken!! Ze is echt weer stukken dikker!!

Ook Cap begint wat uiers te krijgen, tenminste ze voelen anders aan. Van de week maakte ik ze schoon en dacht ik heej, het is meer geworden!! Eerst hingen er van die slappe theezakjes en nu had het iets wat volume ofzo. WEet niet hoe ik het uit moet leggen.

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:30

foutje...
Laatst bijgewerkt door Hollybollie op 11-02-07 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:30

Hierbij de buikfoto's van Hollebol van vandaag:
Afbeelding
Rechterkant...
Afbeelding
Linkerkant...
Afbeelding
Achteraanzicht valt het wel mee.
Afbeelding
Van voren ook wel.
Afbeelding
Maar van onderen lijkt ze wel op knappen te staan.Afbeelding

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:36

ik vind dat er een petitie moet komen in dit topic "Stop met foto's van HollyBollie te plaatsen!!!"
das echt geen doen! mijn hele toetsenborde is elke keer ondergekwijld!!! Kwijl
buikje is overigens nu ook goed aan het groeien Ja

jennyk: nee, heb eigenlijk niet de indruk dat ze er last van heeft ze wil wel niet meer rijden enzo, maar dat hoeft ook niet. Ze laat die kleine maar schoppen, kijkt wel eens heel geinteresseerd naar haar buik als ik mijn handen erop leg, maar anders eet ze gewoon door aan haar voordroog.
Tietjes zijn nu wel gevoelig aan het worden en ik mag er nog aankomen, maar niet gaan frunniken Nagelbijten / Gniffelen waren vandaag ook weer dikker dan gisteren.

Ik schatte altijd mijn veulie van angel pas rond 26 à 27 maart te krijgen Haha! maar als ik haar uiertje nu plots zie vooruitgang maken, dan hoop ik tocch dat ze vroeger (en dus dichter bij haar uitgerekende datum Knipoog) gaat!!!
Nog 28 dagen till ETA!!!!! Pling

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:37

@ Tienn: lekker buikje al zeg, gaat nu opschieten he!! Alleen je mag dr tietjes wel eens schoonmaken zit veel viezigheid
tussen zo te zien.

@ frenia: uiertje van Angel gaat al ergens op lijken he, spannend hoor *LOL*
Tinkerbel is ook al lekker dik, gaat de goede kant op allemaal!

@ Jennyk: sterkte met je enkel, hopelijk ben je snel weer "op de been" niet fijn dat je ook nog eens onder het mes
moet daarvoor. Beterschap er mee Ach gut

@Hollybollie: wat is ze toch prachtig, die buik is al flink gegroeid zeg! En wat glimt ze mooi Kwijl

Met Vinga gaat alles goed, ze schuurt alleen vreselijk aan haar borst, de DA is daar al 2x voor geweest
maar kan niet met duidelijkheid zeggen wat het is. Moet haar nu om zeker te zijn dat het geen schimmel is
wassen met Imaverol, ze schuurt ook dr staart maar schijnt bij de dracht te horen. Zijn er nog meer merries
met coupe pleeborstel??

Vinga dr staart ziet er elke dag zo uit Huilen Huilen Huilen
Afbeelding

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:40

hier gelukkig geen problemen mee Haha! maar ik zie het echt wel vaker hoor Ja ligt echt aan de dracht!

hier wel slechter uit de wintervacht geraken Ja

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:59

@ Hollybollie toppie en nog gefellie. Afbeelding
@ kjoetie ja eindelijk zijn we uit de namen dus nu alleen nog wachten.
En ja ik hoop nu ook dat ik het ga mee maken,dat wordt met kleren aan en make-up in bedje liggen tegen die tyd. Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:09

ooowwhh wat is hollebol toch een knap paard, kan er echt uren naar kijken!
Zo de rest even bijlezen.

Vandaag voor het eerst maar zonder zadel gereden, zadel wil allemaal niet zo meer. Dus pad erop, longeersingel erom en hobbelen.
Normaal vind james helemaal zonder dus echt verschrikkelijk, dus ik denk, ik probeer het even zo. Gind super goed, ze was echt super braaf. Zit wel lekker hoor zo'n bolletje Knipoog

Zal van de week weer even foto's maken

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:18

Hier ook een staartschuurder, normaal stopt ze in de winter (exceem) maar nu gaat ze door, volgens mij ook ivm de dracht want haar manen schuurt ze niet meer al een tijd.

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:56

Vinga heeft geen exceem dus ik hou het er maar op dat het van de dracht is.

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:11

frenia schreef:
ik vind dat er een petitie moet komen in dit topic "Stop met foto's van HollyBollie te plaatsen!!!"
das echt geen doen! mijn hele toetsenborde is elke keer ondergekwijld!!!
buikje is overigens nu ook goed aan het groeien

Ik stem tegen!!!

Ben weer bijgelezen...
@BoefJMouse: Nog steeds niets???
@KDHtje: Welkom! Mooie merries.
@Jennyk: Geweldige sneeuwfoto. Balen van je gebroken enkel Ach gut .
@Maseike: Had je hond geen last van sneeuwklonten tussen zijn "tenen". Mijn hond had dit wel met de sneeuw. Maar misschien komt het omdat hij een langharige hond is? Mooie namen heb je al voor het veulen. Ik ben er nog steeds niet uit Huilen .... Wij zijn trouwens ook al bezig met alle spullen in huis te halen hoor met nog meer dan 2 maanden te gaan. Beter om mee dan om verlegen te zitten straks met de bevalling.
@CubaLibre: Mooie wintertaferelen.
@Melanie: Die laatste manenfoto met sneeuw is gaaf!
@Amandake: Ook mooie sneeuwfoto's. De onderste met die shet die hooi van het andere paard aan het pikken is is vooral leuk vind ik.
@Valeria: Heel herkenbaar die moodswings....
@Fique: Je dametje ziet er goed uit.
@Redneck: Leuk, nog een qh erbij in dit topic!
@Frenia: Het begint voor jou nu echt op te schieten. Heb je al meer info over Marecare vergaard?? De dames hebben al een aardige buik. Hier geen problemen met verharen. Hollebol heeft dit jaar niet echt een wintervacht gehad... En wat een verschil met net terug van de hengst en nu.
@Pretty: Nog gefeliciteerd met je mijlpalen.
@Naomi: Wauw, jouw dame heeft echt een puntbuik! Welkom.
@Borderan: Is er al een minihafje?
@Pauk: Schiet ook al lekker op voor jou. Jouw dametje is een weekje later dan Hollebol aan de beurt.
@Tienn: Welkom terug. Jellie ziet er nog steeds super uit. En een voor de hand liggende naam voor een merrie: Nellie. Maar daar was je zelf ook vast wel op gekomen.
@CarpeDiem: Welkom. Heb je ook foto's van Utah?
@Dreeke: Hollebol had vanochtend ook coupe pleeborstel. Maar snel even gewassen voordat ze helemaal geen staart overhoud.

froukje_daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 21:19

frenia schreef:
das echt geen doen! mijn hele toetsenborde is elke keer ondergekwijld!!!
buikje is overigens nu ook goed aan het groeien

ik ben het helemaal met je eens haha hier het zelfde Knipoog Haha!