@TL ahhh die foto met die jaarling is lieffff hij ligt echt zo te kijken van waarom mag ik hier niet liggen dan?
@Sammie, tjee die heeft ook al een behoorlijke buikvoor 268 dagen

@Pretty ik heb helaas niet zoverstand van vocht in de baarmoeder en dan spoelen, dus ik kan je alleen maar succes wensen.
@Niezzz ze laat je wel wachten he hihihi tjeee das echt erg, melk langs de benen en dan nog geen veulen vannacht, heb je zitten waken? Leuk ook om dan nu op je werk te zitten

@cheytjuh hihihi kan nog wel ff duren hoor, ben je nu ook al aan het waken of wacht je daar nog mee.
@freialover, wat lief zo'n geboortekaartje. Ik denk alleen dat als ik hier iedereen zoiets stuur, ze me helemaal voor gek verklaren, dat doen ze nu al met 3 paarden

@flettie tja ik moet het veulen nog krijgen maar ik heb nu al zoiets van ohhh ik wou dat Angel ook al zover was

@Mac leuk he dat waken en dan nog geen veulen, pfff ook zij laat je lekker wachten, ik hoop dat het snel komt hoor

@nimber Successss ik denk dat iedereen wel vindt dat je dat zeker wel vediend hebt, na wat er allemaal gebeurd is!
@Loopapelooza(weer zo'n lekkere naam hihihi) gefeliciteerd met je mijlpaal (nou ja je merrie dan) het eerste begin naar een mooi veulen is er

@saffier Arme Zezani gaat het vandaag al iets beter met hem?
@Wenk Ik had al in je topic gereageerd, wat een lieffies zeg

@Barb nou ik hoop voor je dat het een hengst wordt. Ik wil graag een merrie, mag ik ook alvast bestellen of is dat nu te laat

@Areke Lekkere uiers en buiken allemaal

@tonie misschien dat het nog komt met je veulen? Hij zal wel denken waarom wij zo raar lopen, hebben we niet alle 4 de benen nodig

@Crazy_funky Hihihi ik zou toch maar een naam gaan bedenken dan, als hij dalijk groter is (ehhh 1,70 ofzo?) dan klinkt baby zo raar

@alicon, gelijk maar even toevoegen dan

@degene met een link naar hun schatjes, wat een poepies allemaal pffff van mij mag het NU komen, ik wil ook genieten

Nou iedereen gehadnu pffff jullie kleppen echt teveel hoor, ik hou het nie bij met mijn hoofdpijn

Met Lizzy gaat alles lekker, grote buik en iedereen op stal denkt dat het eerder komt. We hebben al een poll van wanneer, hoelaat en wat het wordt hihihi
Ik heb wel al namen bedacht voor als het een merrie wordt of een hengst