dus ik ga lekker slapen!! Dus hoop vanacht x niet wakker word
tot morgen allemaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tha_Niekje schreef:Maar dat was niet iets wat leek op een wee of???
ThePast03 schreef:MarijeR schreef:Macy heeft net als die merrie van Ellis QH (of was het Francois QH) dat ze door haar achterhand zakt. Wel veel minder dan die andere merrie maar als ze een tijd stil heeft gestaan zie je het wel.
Is straks weer over als het veulen eruit is.
Bedankt voor je uitleg, dan is dat wat ik zag.
Die merrie van Ellis (was het geloof ik) was echt erg, die viel gewoon op haar knieen.
Stacey schreef:Tha_Niekje schreef:Maar dat was niet iets wat leek op een wee of???
Jahoorze is nu aan het eten om de pijn weg te krijgen en zometeen ploept er een kleine uit
djuno schreef:Na de bevalling van Macy gooi ik mijn pc door mijn thermophane. Kl*te ding flipt iedere uit.
hoera schreef:Stacey schreef:Jahoorze is nu aan het eten om de pijn weg te krijgen en zometeen ploept er een kleine uit
Ik at kroketbroodjes tussen de weeen door toen ik aan het bevallen was dus zou best kunnen
Annetje schreef:Ik denk echt dat ze vanacht gaat
djuno schreef:ben er weer![]()
...want mijn pc ging weer eens......??????
Annetje schreef:Ik zei gisteren dat ik dacht dat ze rond 3 uur zou beginnen, dat denk ik nog steeds
Tha_Niekje schreef:djuno schreef:ben er weer![]()
...want mijn pc ging weer eens......??????
Als het veulen eruit is mag je em uit het raam gooien hoor![]()
![]()
Tha_Niekje schreef:Maar ziet er toch wel naar uit dat ze zo begint...
djuno schreef:Tha_Niekje schreef:Als het veulen eruit is mag je em uit het raam gooien hoor![]()
![]()
echt wel......donder hem in het Damsterdiep en ga gelijk bij Fun Price een nieuwe halen.....
Tha_Niekje schreef:Zou ik het trouwens halen om snel even m'n pyama aan te doen *twijfel* *twijfel*
Dan duik ik na de geboorte zo m'n bedje in...
Annetje schreef:Tha_Niekje schreef:Maar ziet er toch wel naar uit dat ze zo begint...
Vind je? Ik vind niet dat ze erg veel doet
Stacey schreef:Tha_Niekje schreef:Zou ik het trouwens halen om snel even m'n pyama aan te doen *twijfel* *twijfel*
Dan duik ik na de geboorte zo m'n bedje in...
Snel!!!