Kiko: Ze is gedekt met Extreme US
Met zo'n staart snap ik dat je moet vlechten Nieky1993!
Fijn dat het goed gaat met Ukkie!
Jaloers! Ik wil ook een binnenbak goldenarrow
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik denk niet dat jouw merrie nog 4 weken zo rondloopt als ik die uier zie.
. Waak je ook bij de merries van je baas?
. Dan 1.5 maand rust en van eind mei tot eind juni weer 4
. Super grappig ook je hond haha. En fijn ook dat je merrie zo relaxed is met je hond.
. Hoe ging het vandaag op de kliniek? Funny heeft echt een enorme hangbuik al. Hoe is d'r uier?
. Ligt de jouwe ook zoveel lager?
. Uier doet nog super weinig maar dat ben ik gewend van d'r
. Vorige 2 jaren droeg ze over maar deed ze wel alles volgens het boekje kwa uier dus ik hoop dat ze het dit jaar weer doet. 

kiko schreef:Oh gaaf!! Ben heel benieuwd. Ik ben op het laatst geswitched van Extreme US naar One Million.
Citaat:Ook een gave hengst!
Extreme stond al op mijn lijstje, maar ik heb pas heel laat besloten toch te dekken. En toen speelde ook mee dat hij nog beschikbaar was en goed bevrucht. En gelukkig goed uitgepakt, want we hadden maar 1 kans. Nu nog lang geduld hebben
Dat komt omdat we tegelijkertijd de varkensstal aan het verbouwen zijn.

(en hij loopt hier nog steeds).

Uiers beginnen ook al wat te komen
Ik wil ook een binnenbak. Zo klaar met die modder... Ook fijn voor vroege veulens, een binnenruimte 

Wat enorm rot nieuws van je merrie. Sterkte..
Hopelijk heeft ze nog een mooie zomer
Ze slaapt wel erg schattig
loes heeft al een flink uier spannend!
ik kreeg deze ochtend nog een apje dat ze toch wel raar deed. In plashouding, kijken naar haar buik enz. Ik denk dat het zeker nog wel een week of twee weken duurt. Maar je weet het nooit 

Ik verwacht dat er 2 merries hengstig gaan worden in de aankomende paar dagen, dus daar gaan we ook mee aan de slag. goldenarrow schreef:Wij hebben de eerste nu gedekt jaIk verwacht dat er 2 merries hengstig gaan worden in de aankomende paar dagen, dus daar gaan we ook mee aan de slag.

.
.
Noor droeg vorig jaar een week over, dat was haar eerste veulen.