Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik doe de deuren open en ze zien wel, ga ze ook niet forceren.
en voor de veiligheid. We wonen vlak aan de autostrade en zou niet graag een paard snacht langs de berm moeten gaan zoeken of erger. Dus voor mijn nachtrust
beter zo.
hierdoor is de merrie zelf ook al veel rustiger want als ze zo rond haar veulen begint te draaien en de benen overal in de lucht vliegen, is het best gevaarlijk voor het veulen.

hihi
Nu hoef ik deze factuur niet te betalen, want het was een Kerstcadeau van mijn man vorig jaar
Lara begint al goed te groeien!
: de poes van 14,5 jaar gaat ineens erg hard achteruit. Gisterenmiddag had ze weer een aanval: lijkt alsof ze verkrampt, staart in een krul omhoog op de rug, achterpoten hoog en atactisch optillen, waggelen, bijna omvallen, ze blijft wel alert en reageren. Verder is ze erg mager aan het worden, terwijl ze wel gewoon goed eet. Heb alles al geprobeerd, 2 jaar geleden is ze erg ziek geweest en at ze helemaal niet meer. Toen was ze al opgegeven door de DA. Gisteren hadden we eigenlijk al besloten om haar vandaag in te laten slapen, maar vanmorgen was ze toch weer erg fit voor haar doen .... pfff lastig! Ik wil niet dat ze gaat lijden, wat ze gisteren dus wel deed .... maar vanmorgen had ik het idee van niet!