Uiltje gefeliciteerd! Verder is het dus nog spannend bij een aantal merrie's
CL, wat een mooie plaatjes! Wel een beetje onhandig dus nog met z'n lange stelten in het gras.
Hier vanmiddag van het weer genoten, de pony's even goed gerost en van een hoop losse haren verlost en nog even op de foto gezet. Roos is er weer helemaal bovenop gelukkig na alle zorgen 1,5 maand terug en was zelfs een beetje ADHD. Lies had een hele zware en vermoeiende 7de verjaardag vandaag Zal eens kijken of er nog wat plaatsjes tussen zitten
Nou ja! Had ik vorige keer een enorme bijleestpost gedaan heeft die die nooit geplaatst..
Nou werden het me teveel pagina's hoor!
Uiltje Gefeliciteerd!
Suffie.. Ja ik weet dat nog wel! Wat is hij leuk geworden!
Hopelijk nog wat paasveulens.. Ik zag sommige merries het aardig spannend maken!
Orion vandaag 327 dagen.. Vanavond erg onrustig maar net gecontroleerd en haar uier is niet veel.. Nou zegt dat bij haar helemaal niets want ze is vaker bevallen met wel hele zielige uiers maar er zat altijd wel wat aan dr speen.. Dus we houden haar in de gaten maar ik denk niet dat het al komt..
Ik ben doodmoe, enorm zware dag gehad, maar mijn nieuwe merrie komt morgen en ik ben zo zenuwachtig als een klein kind! Slapen zal er niet veel van komen dus ik ben blij dat er nog 3 merries zijn die het heel spannend maken!! Heb ik lekker wat te lezen vanacht hihi
Mijn merrie zat vandaag op 231 dagen! Mooie mijlpijl en een hoop kaliber in zich... Draakje..
Ze begint lekker te groeien nu! Bovenste foto was afgelopen week en de onderste begin februari!
Laatst bijgewerkt door Geaa op 27-03-16 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Fotsy
Geplaatst: 27-03-16 00:12
Leukerd Linda en spannend he
Ik ga slapen, de veulens zullen door de paashaas gebracht worden zeker
Tinniie
Geplaatst: 27-03-16 00:13
Proficiat uiltje! Hier nog niks, wel een heeeel zenuwachtige crome. Rondjes, liggen, schrapen, buik kijken, kont schuren.. Dus het zit er wel aan te komen hoop ik