zitake schreef:Hier een rotdag, zit er eventjes door.
wat is er

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zitake schreef:Schijnbaar niet. Paarden en pony's staan gescheiden, maar om weet ik wat voor reden wil die die paarden niet bij de paarden in. Aparte stukken worden er nu niet meer afgezet. Wordt wachten op slecht weer dus, hopen dat ze dan weer buiten kunnen als de rest binnenkomt. Ideaal is anders, maar ik ben er nog niet klaar mee.
manueeltje84 schreef:Zoals de meeste (oude bekende uit dit toppic) wel weten was wet look al heel erg lang kreupel.
Het ging vaak met ups and downs.
Ze was de afgelopen weken heel erg achteruit gegaan... en zag ook aan haar dat ze het niet meer naar haar zin had.
Vandaar dat we de moelijke beslissing hebben genomen haar in te laten slapen.
Ze is in alle rust heel vredig heen gegaan...![]()
![]()
![]()
We zullen haar enorm missen...Het was een fantatische merrie (met een erg appart karakter) een geweldige moeder voor haar prachtige veulens die ze heeft voort gebracht.
Het enige positieve licht puntje wat ik nu toegemoet kan gaan is dat ik haar 1e dochter Enjoy terug heb kunnen kopen, ik ga haar als het goed is dit weekend op halen.
manueeltje84 schreef:dank je heidi... het is zo ongelooflijk moeilijk... ik hoop dit echt nooit meer mee te hoeven maken.
Tuurlijk moeten we er allemaal eens een keer aan geloven... maar 7 jaar is veels te jong!
manueeltje84 schreef:dank je heidi... het is zo ongelooflijk moeilijk... ik hoop dit echt nooit meer mee te hoeven maken.
Tuurlijk moeten we er allemaal eens een keer aan geloven... maar 7 jaar is veels te jong!