Komop; Macy, Simply, Pepsi en/of Vanta

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
petraaken schreef:Marije heb al een paar keer geprobeerd op de cam te kijken maar ik krijg steeds de melding dat die server niet reageert.
Odess schreef:Yay 10 maanden dracht vandaag
Odess moet nu elke dag vieze prutjes eten en dat vindt ze maar niets. Ze ziet me alweer aankomenVanochtend was het spuitje van de regumate stuk, ze de hele keuken onder de regumate. Lekker...!
Odessa's uier is weer groter vandaag, het is net alsof ze het oppakt waar ze een tijdje terug gebleven is (en toen haar uier ineens kleiner werd) en ze groeit lekker door! Hij is begonnen met vollopen, dat lijkt me prima op 10 maand toch?
Ik zit nu trouwens gewoon naar Macy op de cam te kijken hoor!
MarijeR schreef:petraaken schreef:Marije heb al een paar keer geprobeerd op de cam te kijken maar ik krijg steeds de melding dat die server niet reageert.
Uhm.. hij zou het moeten doen...
Doen andere streaming cams het wel?
jeddah schreef:Mac, ik heb de Beoband aan de binnenkant, en aan de buitenkant 3 lijntjes schrikdraad zodat ze hun koppies er niet door doen.
Gitta schreef:Zo kom net uit mijn werk gelijk weer kijken hier heb zelfs mijn jas nog aanmaar nee dus nog helemaal niks.
Ben benieuwd hoe ik over een maand of 3 zelf ben
jeddah schreef:Gitta schreef:Zo kom net uit mijn werk gelijk weer kijken hier heb zelfs mijn jas nog aanmaar nee dus nog helemaal niks.
Ben benieuwd hoe ik over een maand of 3 zelf ben
Doorgedraaid... net als wij nu... en dan komen wij met jas aan de computer opstarten!
petraaken schreef:Media server doesn't respond krijg ik. maar als de anderen haar kunnen bekijken dan zal het wel aan de server hier op het werk liggen.
coydog schreef:petraaken schreef:Media server doesn't respond krijg ik. maar als de anderen haar kunnen bekijken dan zal het wel aan de server hier op het werk liggen.
Deze melding krijg je dus idd als het geblokkeerd staat op de server op je werk, heb het even nagekeken omdat ik die melding ook kreeg.
En er staat dat streaming video wordt geblokkeerd.
Nu kan ik het zelf uitzetten, maar misschien weet jij daar wel iemand die het voor een paar dagen open kan zetten voor je.
Pride geeft al tekens van een naderende geboorte?
Spannend.