Ik zag al wat mooie ronde buiken lang komen zo mooi al die happy moeders
Hier krijgt ze al merriebrok maar we gaan d'r nu ook extra voeren. Altijd op het laatste gaat Lynn nog vrij veel groeien en bij d'r vorige veulen leverde ze al snel in (naar zijn geboorte) dus daar willen we vooraan zijn en iets meer extra's geven.
Even snel een foto gemaakt toen ze stond te eten. Ze staat onder een deken wat ze kreeg maar geen wintervacht, sowieso maakt ze altijd maar weinig vacht aan en op het moment dus zit nog wel erg glad in d'r vacht.
Maar alles kriebeld altijd als ze drachtig is dus kan ze wel ontzettend genieten van een poets beurt en ik ook

wel heel lollig opzich want de eerste zitten dadelijk onder de 100 dagen en de laatste nog niet op de helft
Gelukkig gaat het weer beter nu. Is ze weer drachtig van dezelfde hengst?
Met deken staat ze ontspannen, is ze vrolijk en is haar bovenlijn veel beter
Echt gek dat ze drachtig zo gevoelig is voor de koud terwijl ze normaal nooit koud heeft of uberhaupt last van het weer

1 daarvan is toevallig gisteren vertrokken. Ik heb nu nog 1 hengstveulen te koop staan en eventueel nog een merrieveulen. De twee veulens die mee zijn geweest naar de shows houden we nog aan. Het merrietje mag sowieso de fokkerij gaan versterken als ze oud genoeg is. Het hengstje is interessant genoeg om nu nog aan te houden. Nu hopen dat hij dat ook blijft, haha.
. Yula is ook suuuuppeerrr relaxed nu ze drachtig is, heerlijk is dat he 
. Vanaf toen vaste mest, zelfs als ze enorm rijk hooi kreeg enz. Nu is ze weer drachtig,de mest was tot nu toe altijd heel mooi. Sinds deze week ineens weer diarree. Ze is nu +200 dagen, ong rond dezelfde periode als toen ze vorig jaar diarree kreeg. De merrie zelf is overigens fit, valt niet af en zit goed in de vacht. Het is wel een smalle merrie met weinig ruimte en al een hele brede buik. Omdat dit het 2de jaar is dat ze rond dezelfde periode diarree krijgt, vermoed ik dat het aan het bewegelijke veulen ligt? Het is overigens ook echt een enorm bewegelijk veulen weer. Ik zou anders niet weten waarom ze ineens weer diarree heeft. Er is niks veranderd kwa voer. Ben benieuwd of iemand weet of dit uberhaupt kan
de ene wordt olifantformaat en de andere zie je niks aan.