Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vanessakusje schreef:JoyceA Gefeliciteerd! Blijft t een zwarte of wordt ie schimmel?
Kappiegirl wat fijn dat ie bij jullie mag komen! Wordt wel weer spannend dus.. hoe is het eigenlijk met juwel?
lindalieneke, bij jou mogen ze ook komen, misschien steekt de een de ander aan. Zou fijn zijn!
Coloured en Conejo ook spannend.
kappiegirl schreef:justgushi mijn merrie had een heel minimaal harsje op 1speen s'middags en toen ik haar terug binnen haalde was ie weg. Toen ze op stal stond kwam ie ook niet terug ze at haar brokken gewoon op en hooi heeft ze gegeten alsof ze nog nooit gegeten had die avond en toch is het tussen neus en lippen door even geboren was net te laat maar toen hij geboren was ook geen druppels of hars aan het uier stond wel strak maar geen echte hars en druppels zoals ik hier bij zo ongeveer 80% van de merries tegen kom op foto's zeg maar.
Dus misschien dat jou merrie ook niet gaat lekken maar gewoon even stiekum het eruit gooit.
Succes ik hoop zo voor je dat het snel komt je bent echt al lang aan het waken toch?
JoyceA schreef:Over verstopping gesproken, Je merkt het toch wel snel genoeg als een veulen last heeft van zn darm pek? Ik heb het nl niet gezien dat het er af kwam, of het in de stal gevonden(zijn toch zwarte kleine harde keutels). Hij dronk gewoon goed en leek in orde, maar ik vind het zo moeilijk te zeggen. Hij was wel een beetje aan het persen, maar toen kwam er een plasjes en ging veel liggen, maar ja als je 1 dag oud bent is dat normaal toch.
Misschien ben ik wat overbezorgd(1e kind he) Of moet ik me wel zorgen maken.