Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wordt alleen zoeken met wat we die tralies tussen de kraambox en de andere box gaan gaan afzetten zodat de merrie mijn jaarling niet ziet staan. 

...........eind maart weten we meer. 
vind die oneraanzicht foto’s altijd zo grappig, helaas geraken de buiken er bij niet meer helemaal op zo, zelfs niet als ik de camera plat tegen de grond leg. *misschien met breed/goorthoek lens
*
28 februari: dat begint spannend te worden hoor nu!
alhoewel, angel kan er nog wat van hoor
alleen geraakt die niet meer met zoveel “schwung” terug omhoog 
Dus ik heb dat opgegeven... 

en dan niet qua buik want daar zie je idd nog niet veel aan, maar ik bedoel in het geheel! Enne: zó vies zien jouw paardjes er niet uit hoor
gefeli met missy’s mijlpaal!
werkt echt verslavend hoor, dus pas op 

mooie ronde buiken!

maar ik gun het je zeker hoor! Wat lees ik: 2 erbij! Ga je het ruintje houden of doorverkopen?
kwijl kwijl... wat een schitterend paard seg! En een ferme buik!
68 daagjes wachten ofzo
) 

heerlijk paardje! Die foto met de sneeuwbol is echt mega!
en de uier schiet nu definitief in werking. Ik hoop morgen foto’s te kunnen maken 
) 

dus dat schiet er even bij in... ik probeer morgen op tijd wakker te zijn om voor de paardjes de wei op gaan (waar ik me niet op waag gezien verdrinkings en vermodderingsgevaar
) foto's te maken 

D...... is bij mij ook voor beide geslachten en van Chenoa dachten er veel dat het een merrietje was alleen aan de naam te horen 
maar nee, denk dat je wel gelijk hebt hoor. Is wel heel vroeg idd
,Cleo dus niet drachtig,maar volgend jaar dus een nieuwjaars-veulentje?
) 
, zo te zien heeft ze al meerdere veulens gehad . Wat is het voor paard ?
zoals velen van jullie wel doen ,maar ik lees wel regelmatig even bij .
..
)