Ik ben aan de grote inhaalslag begonnen, ben ziek van de stress thuis, dus ik gun mezelf dit vertier even tussen het werken door 
Te weten, vanaf p168:
Cubalibre: woei! Die trekt nog wel wat sprintjes door de bak seg!
vind die oneraanzicht foto’s altijd zo grappig, helaas geraken de buiken er bij niet meer helemaal op zo, zelfs niet als ik de camera plat tegen de grond leg. *misschien met breed/goorthoek lens
*
Miekelover: ook al een aardige buik
28 februari: dat begint spannend te worden hoor nu!
Quirinake: arme quirina LJ maar ze is er bijna vanaf!
Keresa: allebei op dezelfde dag uitgerekend! Dat moet ook lukken!
Jeskim: volgens mij zit daar wel wat in hoor
Dreeke: tja, die buik zit natuurlijk in de weg om je zo te laten vallen he
alhoewel, angel kan er nog wat van hoor
alleen geraakt die niet meer met zoveel “schwung” terug omhoog 
Quirinake: dat heb ik vorig jaar ook gedaan, maar ik kwam vaak nogal onlogische resultaten uit, bv met een week tussenpoze mat ik 2m90 en vervolgens maar 2m70 meer
Dus ik heb dat opgegeven... 
Amandake: jaja, stilletjesaan komen de veulentjes weer in zicht bij iedereen 
Marlijn: wat vind ik blossom al zo ontzettend veranderd op zo korte tijd
en dan niet qua buik want daar zie je idd nog niet veel aan, maar ik bedoel in het geheel! Enne: zó vies zien jouw paardjes er niet uit hoor
gefeli met missy’s mijlpaal!
Mazzelmeid: bij jou ook dicht op elkaar uitgerekend he! Vind je dat eigenlijk zelf positief of eerder niet? Nu die buik bij shak goed groeit (vind ik ook!), ben je hopelijk gerustgesteld LJ verheug je nou maar om dat beetje werking in de uier, kan heus geen kwaad!
Merel: ook gefeli met de mijlpaal
Ik lees iets over keuringen, hier ook een keuringenfreak
werkt echt verslavend hoor, dus pas op 
Misschien heb je hier iets aan: ik heb net een boek besteld ivm toiletteren via www.paardentips.com (althans, ik denk dat dat de site is), daar kan je dit boek (helemaal onderaan te vinden of bij speciale aanbiedingen) via e-book of via e-book én geprinte versie bestellen, voor 17 euro (enkel e-book) of 20 euro (zowel e-book als geprinte versie). Verzendingskosten zijn 1,95 euro zowel naar belgie als naar nederland (bij e-book komen er uiteraard geen verzendingskosten bij!) het ziet er erg leuk uit, vind ik 
Ik breng overigens altijd zelf voor, samen met mijn vriend, maar als ik de keuze en de mogelijkheid had, liet ik mijn paarden graag eens voorbrengen door een “prof” 
Jessje: ik vind jouw merrie echt nie oud lijken hoor J
Pretty LJ
Keeva: hip hoi! Wat denk je dat het wordt dit jaar: merrie of hengst? Enne...bont of eenkleurig? Is dit veulen ook al gereserveerd zoals vorig jaar of niet?
Amaze: mooie merrie en die NF is ook ene mooi beestej seg! Welkom!
Faniek: nou da’s een ààrdige maiden-uier!
mooie ronde buiken!
Dreeke: klinkt als een goeie oplossing hoor! Leuk dat je er een recorder op kan aansluiten, dat kan ik bij de mijne niet en vind ik toch erg jammer, want stél dat je de geboorte toch mist, dan heb jij ze op video tenminste en ik niet 
Lucas: hallo! Dat begint ook te korten!
* diepe zucht, is inmiddels aan pagina 171*
maseike: wat een gezicht! 
amandake: weer eentje bij bij jou! Ongelooflijk!
maar ik gun het je zeker hoor! Wat lees ik: 2 erbij! Ga je het ruintje houden of doorverkopen?
Petraaken: welkom!
Pretty ook mini-spannend daar
ArabianRanch:
kwijl kwijl... wat een schitterend paard seg! En een ferme buik!
Mikkee: woei wat een flashy beenbeschermers! Mooi paardje en al een aardig buikje vind ik!
Thomas: wat een droppie is jouw merrietje toch... shetnamen... zal eens nadenken!
Amandake: ik verklap het dan wel als het zover is (nog zo’n luttele
68 daagjes wachten ofzo
)
Cleo niet drachtig? Hoe weet ej dat zo zeker?
Die uier van ydwine gaat al aardig de goeie richting uit!
Maseike: je maakt me benieuwd hoor naar je namen!
Nicole: ja moederlief vindt dat ze allebei met D moeten dit jaar J
Ze krijgen toch al allemaal dezelfde achternaam/stalnaam, nl “Snorremans van Germania” dan vind ik dat die letters best mogen verschillen 
Ingridge: is ook een mogelijkheid, je bent vast niet de enige die pas na de geboorte op zoek gaan naar een naam hoor!
Wordt wel al spannend ook voor jou!
BoefJMouse: grrr nog steeds geen veulen! Hup kiony hup! 
KDHtjuh: welkom!
Jennyk: sjanty is toch echt mee een van mijn favomerries “om te volgen” dit jaar
heerlijk paardje! Die foto met de sneeuwbol is echt mega!
Leuke sneeuw- en doggiefoto’s allemaal 
Djesseka: nog gefeli met de mijlpaal!
Melanie20: wat een leuke foto’s zo van lisa in de sneeuwvlokjes!
Maseike: * lacht zich een deuk *
Amandake: ook leuke pics! Hoe gaat het met upke?
Fique: hier hetzelfde probleem!!! Maar wat een buik heeft jouw paardje al seg!
Redneck: welkom! Mooie paardjes heb je!
Hier begint er schot in de zaak te komen, bij Angel althans, nog 30 days counting
en de uier schiet nu definitief in werking. Ik hoop morgen foto’s te kunnen maken 
Ik wil MareCare gaan bijgeven van Wendals Herbs vanaf dag 320. Normaal moet je het geven vanaf de laatste maand, maar door de foenegriek die erin zit, wacht ik liever tot dag 320.
Heeft iemand ervaring met dit product??? (behalve KMD
)