Mijn drachtige mutsen vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hollybolly schreef:haha, arme ponywanneer is ze uitgerekend?

* 

Das ook al bijna
Pauk schreef:April PAS :| Zo pas vind ik dat niet hoorDas ook al bijna
haha ja dat is zo
weet niet hoe hol erover denkt, maar het zit haar nog niet heel erg in de weg, t wordt alleen wat zwaarder. 
zei willen vast wel
Pink_Horizon schreef:
Mijn drachtige mutsen vandaag
) en dikke buikjes gezien!
omg hoe blond kun je zijn.. (en ben niet eens blond
)

. Het duurde bij Missy wel heel lang voordat je iets buik ging zien, we hebben haar met een maand of 5.5 nog laten opvoelen omdat iedereen hier in de omgeving zei dat ze veel te weinig buik had om drachtig te zijn en het leek dat ze hengstig was
.
!
. Ze wou alleen maar galopperen de hele tijd
. Als ik ging draven wou ze in galop, en als ik haar met heel veel moeite weer in draf kreeg wilde ze meteen weer gaan stappen. En dan gaf ik haar iets been, en dan ging ze weer in galop
. Nee, Missy heeft echt nog geen last van haar veulen. Ze is nog steeds even mutsig als normaal
. marlijntjuh schreef:Wat een mooi bescheide buikje suepergirl! Je kan wel goed zien dat het een maiden is, dan blijven ze vaak zo mooi slank
Nu is ze ook pas een maandje uit training, dus ik verwacht dat ze de komende weken nog wel wat dikker gaat worden.
Dit vooral ivm de slechte bakbodem en het nieuwe paardje, maar mevrouw vind dit he-le-maal niet erg.

marlijntjuh schreef:Als je haar niet meer rijd dan worden ze meestal snel dikker ja!
Maar als ik jou was zou ik haar nog wel af en toe rijden als je de mogelijkheid hebt. Want de gaat bevalling wat makkelijker als de conditie wat beter is. Hoeft natuurlijk niet, is gewoon een tip

en hol loopt er best aardig in.